![]() |
1e keer
Kwam er bij de 1e keer van jullie ook zo veel bloed bij kijken(bij het meisje dan) want bij ons was er een gigantische plek bloed op het matras en ik zat zelf ook wel onder het bloed, maar ze zei dat het niet pijn deed en ze was ook niet ongesteld ofzo.....goed, is dit dus normaal? :)
|
Mja, bij mij bloedde het erg en ook lang :\ Maar op zich deed het niet pijn meer daarna....
|
nope, ik bloedde niet meer dan de tweede keer, of de derde, of de ehm, bijvoorbeeld de 43ste, of de 44ste, of de 46ste, of de 51ste... steeds héél klein beetje, zag het pas als ik me afveegde zeg maar, klein rood stipje op wc-papier, en was dan helemaal genezen na een paar uur
|
IK heb een keer gehad dat het bloedde, de eerste keer..........daarna nooit meer........
|
Ik bloedde helemaal niet. :)
|
Een heel klein beetje. Maar het deed wel even gemeen pijn!
Daarna nooit meer. Beetje pijn, de tweede keer. Waarschijnlijk een bloedvaatje geraakt bij jouw vriendin. Door de opwinding is het hele gebied zeer sterk doorbloed, dus staat er ook meer druk op dat bloedvat. |
Nee ik bloedde helemaal niet..
|
Citaat:
|
Ik bloedde ook niet :D
maar mijn vriendin wel... En wat vind jij een gigantische plek?? dan denk ik persoonlijk gelijk aan liters.. maar dat zal niet (toch).. bij ons was het een plek van ongeveer 10 cm... ik weetniet of je daar wat mee kan maar dat moet je zelf maar zien |
Nog noooit bloed gezien bij n eerste keer.... en ik heb dr n paar gezien.... :D
Pijn heb ik ook nooit veel over gehoord. |
Citaat:
|
bij de eerste en tweede keer heb ik gebloed.. daarna niet meer.. maar niet zo heel veel hoor, maar ik denk dat dit vooral verschilt per persoon
pijn deed t ook, maar dat zei ik niet, maar ook dat verschilt per persoon |
Citaat:
Dat kwam natuurlijk door de goede adviezen van ons hier op het forum. Weer een goede daad verricht! |
neej..ik heb niemand ontmaagd
|
Bij mij deed het wel ontzettend veel pijn maar heeft het maar een klein beetje gebloed..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |