![]() |
Eeuwige 4e...
Kampioenschappen, belangrijke wedstrijden, noem het maar op... En dan altijd en eeuwig op de 4e plek terecht komen...
Ik kan er over meepraten! Ik word praktisch altijd 4e: als ik kans heb om bij de beste 3 te komen, en als ik kans heb om bij de nr's 10, 11 en 12 te eindigen net zo goed... Wie herkent dit, en valt er iets aan te doen; waar ligt het aan, aan mijn instelling?! Groetjes! |
Tuurlijk niet. Lijkt me gewoon toeval. Als je op amateuristische basis sport dan zou je misschien wat meer kunnen gaan trainen en dan denk ik dat het na een poosje vanzelf beter zal gaan.
|
welke sport doe je eigelijk?
|
Wedstrijdzwemmen.
Misschien zou ik harder moeten trainen, wie weet... Maar het is wel heel toevallig dat ik net niet hard genoeg zou trainen en dus altijd 4e zou worden... Tja, ik weet het ook niet :confused: |
Dan lijk je dus veel op Gerard van Velde..... die kan ook niet goed zwemmen.... :D
(vrij naar: H. Finkers te Almelo) |
:)
|
vraag aan Gerard van Velde maar geen raad om een keer 1,2 of 3 te worden. :D
|
haha en wij eindigen altijd zo rond de 15de plaats gegege. mzzl.
|
Citaat:
|
Eens komt er een moment dat je iedereen verslaat en misschien wel 4 plaatsjes opschuift naar boven! Zo deed Gerard van Velde het ook en meteen met een Wereldrecord op de 1000 m op de olympische spelen. Dus er is hoop...
|
Citaat:
|
Citaat:
Jezus man zeikerd. *gaat er verder niet op in* (n) |
:D tnx dat jullie mij allemaal zo 'geruststellen' ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |