![]() |
DefQon 1 (14 juni 2003)
Techno
Billy nasty Umek Miss Djax Kay D Smith Reno Cerone Andreas kramer Pounding grooves K.Cee Xanno Gallois Hardtrance Scot project Cosmic gate Bas & Ram Marc la cruz Tomcraft Yves deruyter Marcel woods Rank 1 Dumonde Talla 2xlc Hardcore Bountyhunter Buzz Fuzz Darkraver Bass-D & King matthew Promo Endymion Outblast Nosferatu Gizmo Hardstyle = main Pavo Super marco may the prophet Luna Scot project Daniele mondello Charly Lownoise Dana Donkeyrollers LIVE Haze & Abyss nog es hardstyle :D Pila Jimmy the sound Claudio diva Activator Zenith Max B grant Alpha twins Isaac Sunny D Showtek LIVE wat een gruwelijke lien up ,gewoon geen woorden voor en KAY D smith :D uh en hardstyle dit wordt vet |
Misschien dat ik ook wel ga. Om de afstand hoef ik het niet te doen, dat is nog wel te fietsen eventueel.
|
Ja heb al zitten kwijlen op de line up en ga 99% zeker heen.
De techno tent is gruwelijk met Umek, Miss Djax en K.Cee. De rest heb ik nog niet gehoord. Het vette vind ik vooral dat het op het strand is en overdag. HEERLIJK |
Het is echt wel een gruwelijke terror line-up.
Al vind ik het wel meer een line-up die je s 'nachts moet hebben en niet overdag. Erg goede keus van Q-Dance |
Citaat:
|
super lineup
ik ga zeker wel snats..neem je ff een 220 mg'tje voor me mee? ;) |
Citaat:
|
ok
|
Ik ga zeker!! heb m'n kaartje al :D
|
btw:
umek wordt Johannes Heil billy wordt Jay Denham |
Umek!
*snik* |
Yep ,, dat wordt een zeer Geil feessiee
|
Wat een geweldige lineup! Morgen maar eens even een kaartje kopen! :D
|
Denham, Johannes Heil, Kay D Smith, Miss Djax & Rino Cerroneeeeeee oeeh ja :D
Ben dus ook present de 14e in Almere :D |
ja das echt een hatser line up dat...toen ik hem zag tijdje terug viel ik van me stokje.....
|
zeker een kwijl-line up... :eek:
...gaat naar almere strand 14 juni :p |
whoppaaaaah!!
kijk...das nog is gas derop!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |