![]() |
Ervaring
HEy!
Ik ben benieuwd wat voor theaterervaring julie hebben! Dit is mijn ervaring: -2 jaar musicalles bij vereniging ‘Parnas’ te Leeuwarden. -1 musical ‘de boom’. -2 jaar jazzballet bij Centrum ‘Schaaf’ te Leeuwarden + kleine uitvoeringen. -1 jaar koor bij ‘Grootburen kinderkoor’ + optreden. -1 jaar musicalles + wijkmusical ‘westenwind’. -auditie ervaring o.a ‘sound of music’ (J v/d E) -3 daagse musicalworkshop bij Jeugdtheaterschool te Leeuwarden. -1 les danstheater. -1jaar danswerkplaats (binnenkort 3 optredens hiervan) -Schooltoneel. -Verschillende workshops. En dit ga ik binnekort doen: -Auditie 'Hamelen' voor regio Leeuwarden (V&V entertainment'). -Auditie MBO opleiding SCW-theater aan de Friese Poort te Leeuwarden. -3 dansoptredens van danswerkplaats 'de vloer' in Leeuwarden, Drachten en Heereveen. -Theaterkoor 'Animato'. |
Citaat:
ik geloof stiekum wel in je hoor! |
:p
|
HAhahaha!
Cesar is helemaal in Toneel hahah! (y) Tnx 4 believing:P xxx KIm |
kwil best mijn ervaring hier neerzetten, maar dat stelt helemaal niks meer voor na die lijst van jou haha.
1 jaar schooltoneel 4 jaar jazz-ballet 4 jaar jeugdtheaterschool (2 opleidingsjaren zang, dans en toneel en 2 productiejaren) verder nog wel workshops, maar dat stelde niet zo veel voor. nah ja, was hem al weer... :) |
Mijn ervaring:
14 jaar klassiek ballet 3 jaar jazzballet 2 jaar tapdansen 1 jaar moderne dans 2 jaar toneelcursus 2 jaar musicalcursus 2 jaar schooltoneel 1 jaar jeugdtheaterschool (Volgend jaar begin ik aan een voorbereidend jaar aan de Fontys Dansacademie :) |
Zow das ook lekker veel! (y) :cool:
Kwil ook heel graag op tappen maar er is niets waar ik dat kan doen in mijn buurt! :( |
6 jaar amateur toneel op school...
heb vorig jaar de vooropleiding voor toneelacademie Eindhoven gedaan in t weekend, ben nu vanaf december bezig met optreden met productie 'her name was lola' en (tatataaaaa :D ) ben aangenomen op de toneelacademie in arnhem! |
Cool! Gefeliciteerd!
Ik moet in Juni auditie doen voor de opleiding SCW theater in Leeuwarden! SPANNEND :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |