![]() |
Wat is je favo buitenlandse voetbalclub?
Mijne = LIVERPOOL!!!!!!!!
En die van jullie? |
Liverpool en Celtic
Als ik tussen die 2 moest kiezen, hmm dan maar Celtic |
fc kopenhagen :p
|
Banik Ostrava
|
Goh ik ga een erg origineel antwoord geven:Liverpool :D
|
Barcelona :)
|
trammere rovers
|
Real Madrid
|
Spartak Moskou
|
deportivo la coruna en (daar komt ie) liverpool
|
FC Schalke 04, maar dat komt vermits Marc Wilmots daar speelt..
|
Deportivo la Coruna:)
Vond het altijd al een mooie naam voor een voetbalclub:) |
Heb er in elk land wel 1:
Engeland - Liverpool Spanje - Barcelona Italie - As Roma Duitsland: Schalke 04 Frankrijk - PSG Belgie - Lommel en Charleroi Schotland - Glasgow Rangers Vm. Joegoslavie - Partizan Belgrado Brazilie - Gremio Argentinie - Boca Juniors enz enz enz. |
Citaat:
mijn favoriet is Corinthians (om eens een beetje origineler te zijn dan sommige anderen), kijk maar eens op cnn (world sport, zalige acties en goals) |
Real Madrid, puur om het voetbal dat ze daar de laatste jaren spelen. De laatste tijd vind ik Arsenal ook wel mooi om naar te kijken, maar naar buitenlandse wedstrijden kijken doe ik toch echt alleen om mooi voetbal en leuke wedstrijden te zien en niet speciaal voor een bepaalde club. Natuurlijk is het wel leuk om de Nederlanders te volgen bij hun clubs.
|
ik vind arsenal een beetje slaapverwekkend voetbal spelen, nu ze pires missen al helemaal :(
|
West Ham United.
Is me eigenlijk min of meer opgedrongen, maar ik ben er nu een paar keer geweest en het is inderdaad echt fantastisch! Eén keer bij Liverpool - West Ham United geweest en dat is toch eigenlijk wel de ultieme wedstrijd die je in Engeland kunt mee maken volgens mij. |
omhoog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Manchester United & Barcelona...denk ik toch wel
|
Ik volg er veel: Man U, Barça, Real een beetje, Deportivo La Coruna, Arsenal. Maar mijn favo is Alaves hehehe.
|
okee deze kennen jullie niet:
1860 München!!! lalalalalala of ben ik nu een k*nkermof :( na gut, ik ben origineel! |
Citaat:
|
Sparta Praag, en niet omdat ze Feyenoord uitgeschakeld hebben. Ze spelen mooi voetbal met minimale middleen en weten ondaks dat steeds weer europees redelijk tot goed mee te draaien, zalige club om naar te kijken
|
Barca en AC milaan natuurlijk
Marco |
Mijn favo club is Manchester City, dit weekend kampioen geworden in de first division. Het is een hele mooie club met een fantastische aanhang, maar dat hebben ze bijna overal wel in Engeland
-------------------------- L1 |
nederland:feyenoord
belgie:rc genk duitsland:b dortmund frankrijk:olympic lyon italie:inter:D spanje:deportivo la coruna engeland:liverpool schotland:Celtic griekenland:panathinaikos brazilie:vasco da gama |
Barcelona of Manchester. Ik ben er nog niet helemaal uit
|
Schalke 04 (geweldige sfeer in dat stadion)
Man UTD (gewoon de BESTE!!!) en Celtic |
Citaat:
|
Citaat:
en in Argentinië River plate, wat is daar mis mee? :confused: |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Parma!
|
Ac Milan
|
Feyenoord
|
Tottenham
|
Engeland: Liverpool
Italie: Parma Frankrijk: Lyon Duitsland: Leverkussen Turkije: Galatasaray Spanje: Real Madrid |
Manchester United!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4-ever |
De Tractorboys :D
Ipswich Town dus. Hopen dat ze het nog net redden, ze hebben de ploeg er wel voor om Premier League te spelen... |
Citaat:
in argentinie ken ik er maar 2 nou en ik vind vasco gewoon leuk spelen |
Arsenal (Engeland), Juve (Italie), Real Madrid (Spanje). Dat waren ze zo ongeveer. Mijn voetbal top 5:
1: Jan Vennegoor of Hesselink (y) 2: idem :D 3: Roda JC (binnenkort: FC Limburg ;)) 4: Arsenal :cool: 5: Juve :cool: |
Roma :)
|
As roma!
|
Citaat:
|
Arsenal
|
Italie - Juventus
Spanje - Real Madrid Engeland - Man Utd Duitsland - ...... Belgie - ....... |
;)Real Madrid natuurlijk, wat anders...:D
|
Celtic (sc) sankt pauli (du) lokeren (be) vriendenclubs van de one and only club....
nac and were proud of it |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |