![]() |
ingewikkelde denkgames
ik zoek een leuke game, waarbij je allerlei puzzels enzo op moet lossen, dat je je echt dagen af zit te vragen hoe je nou verder moet...hierbij denk ik dus aan spellen zoals the 7th guest, the 11th hour en dat soort gedoe...weet iemand toevallig nog een leuke?
|
myst / riven serie is ook wel leuk
|
Atlantis is leuk
|
Gabriel Knight?
|
"Syberia" (y)
|
Phantasmagoria ;)
|
Citaat:
|
Sokoban!
|
Citaat:
ik eis een deel 3! |
monkey island serie vond ik soms ook wel redelijk lastig.
En de wat latere Larry's zijn ook wel moeilijk af en toe. Maar dat komt meer door de rare oplossingen, niet dat ze echt moeilijk zijn, maar je denkt vaak niet eens aan de mogelijkheid van de juiste oplossing. |
Discworld 2 :cool:
|
Zijn die spellen ook ergens LEGAAL te downloaden of moet ik ze dan gaan kopen?
|
een van de nieuwste games in dit genre is inderdaad syberia, je moet hem wel in de winkel kopen, maar er zit een hoop denkplezier en grafische pracht in.
|
ik heb silent hill 2 besteld voor ps2. Is dat ook zoiets?
|
Citaat:
|
Tetris !!!
Wetrix Risk |
Citaat:
Zijn toch puzzels die je moet oplossen of niet? |
Citaat:
|
The Incredible Machine, oftewel TIM.
Daar ben je wel ff zoet mee. En Lemmings op hoge dif is ook vrij pittig. |
D'r was een spelletje met z'n harig bolletje. Dweeb heette het dacht ik. Simpel, maar wel verslavend. :) Aanrader.
|
Citaat:
kmoet Silent Hill nog echt keer gespeeld hebben, en Project Zero al helemaal |
als je lang wil nadenken over ingewikkelde puzzels en dagen vast wil komen te zitten kan je ook altijd nog één van de tombraider games doen!
|
Citaat:
Daar heb ik me vroeger (vroegâh...) uren mee vermaakt. Is deze ergens te downloaden? (Behalve kazaa oid.) |
Citaat:
|
Citaat:
Daar staat ie geloof ik tussen, net als deel 2 en 3. Deze site was toch niet illegaal? Ben ik ff vergeten, maar hij gaat toch over vanalles wat je niet meer kunt kopen |
Sokoban is goed...
Maar er gaat niets boven Monkey Island! En kun je er even niet uitkomen bij Monkey Island, dan kun je walkthroughs downloaden vanaf mijn eigen site: http://groups.msn.com/toemoeshcommunity Hier staan walkthroughs van Monkey Island 1 t/m 4. Deze walkthroughs heb ik allemaal zelf zitten schrijven, dus als ze nu ook eens door anderen worden gebruikt (y) |
Jewels of the Oracle ofzo...Heeeel oud spel, opgebouwd uit quicktime movies ;)
|
Citaat:
Je had iig een paarsharig beestje, dat moest van de ene kant van het veld naar de andere kant. Daarvoor had je verschillende voorwerpen tot je beschikking, die je op zo'n manier in het level moest plaatsen, dat het ventje veilig naar z'n doel kon. Verslavend! |
hmm.. ben nooit zo'n puzzelaar geweest op de pc :D
little big adventure 1+2 zijn wel vet.. maar is niet echt extreem puzzelig vroeger een ouwe dosadventure.. lost in time.. zaten ook wel leuke puzzels in |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |