![]() |
trail of tears/sirenia/edenbridge in harlem (in mei)
woei:
vr 23 MEI Heavy in Haarlem: NAPALM RECORDS FESTIVAL Trail of Tears (N) + Sirenia (N)+ Battlelore (Fin)+ Edenbridge (Aus) :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: maar 14 euro ook :cool: *gaat reserveren* kwee nie of het al was gemeld in topic, kon er geen een vinden |
wuhaa edenbridge is cool :) :)
|
het is wel in mei :D
|
ow ja, laatik dat er ook es bijzetten :o
bah, titel wijzigen lukt niet :mad: |
woooow suup
Enig idee of ze ook nog naar een andere plaats komen? Haarlem is echt ver weg voor mij.. |
Heeeeeej, waar is mactatus gebleven?
|
ik ben hopelijk ook van de partij
raakt toch niet uitverkocht, dus moet denkek wel lukken en IK had dit ontdekt Alex :mad: ;) :p |
ow geweldiggggggg
edenbridge ben iki echt al jaren gek op, nou ja, 2 jaar :) ik ben AANWEZIG |
|
Trial of Tears! Jeuj!
A New Dimension of Might vind ik eigenlijk best wel een hele fijne CD. |
Citaat:
|
weet iemand een goede site erover? *wil naartoe**trail of tears :)*
|
*zit dan in de usa*
|
Ik ga sowieso. (y)
|
nog steeds grote kans dat ik ook ga
Edenbridge = PowerMetal met vrouwenzang (hoog) heeft misschien ietsje weg van Nightwish, maar niet al te veel |
Edenbridge is wel erg lief, maar nummers als cheyenne spirit gaan er hier toch wel in. Sirenia vind ik niet zo heel veel aan, battlelore is wel aardig en trail of tears is kut :)
|
edenbridge is wel leuk,
sirenia boeit mij niet erg, trail of tears is een kutband :o |
Oeh . . . das errug kwijl . . . alleen waar ligt Haarlem ergens . . .
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer komt dat nieuwe Patronaat eigenlijk ook awleeer? |
Vanaaf ..... :)
btw, is nog in oude gebouw, ze zijn weer sloom met verbouwen |
Zijlsingel gebeuren toch??
voor de zekerheid anders sta ik bij de verkeerde patronaat.. Voor iedereen die t nog niet wist.. Tijdschema is veranderd.. Saltatio geval komt nu als laatst.. Das zeer mooi want nou kan ik Sirenia tenminste helemaal zien en Edenbridge.. |
Tis nog gewoon ouderwets in de gymzaal.
|
woei, keb er zin in :cool:
heb alleen geen idee waar het patronaat ergens ligt dus heb al kaarten en routebeschrijvingen bij me om er te kunnen komen :D |
Citaat:
|
Vanavond (y) *is ook aanwezig*
|
neh ben gister naar The Gathering geweest: veeeeeeeel beter dan eerdergenoemde bands. :p
|
't was wel gezellig ondanks dat ik de neiging had om verkleed als teletubbie over het podium te dansen. Gezellig druk (y)
|
oew...ik ga wel vanavond naar rocketfuel int patro......oew egt gaaf dat t nog int oude gebouw is..........ben daar in al die jaren verliefd op geworden :o oew....nou jah agh in de fietsz ist vast ook wel gaaf (y):) of de lichtfabriek :)
|
Citaat:
Ik vond Sirenia geweldig fantastisch woei. Edenbridge beetje eentonig, wel leuk. Trail of Tears heel gaaf, alhoewel ik maar een paar nummers gezien heb, en toen naar de trein moest :( Ik heb de andere bands gemist. :D |
Citaat:
Al had ik liever die eerste band als laatste gezien, met je zatte harses een beetje op schotse biermuziek hossen :D |
Wow, het was echt geweldig. (y) Vooral Trail Of Tears en Sirenia, alhoewel ik Trail Of Tears jammer genoeg maar voor een deel gezien heb. Volgende keer beter....he Manon..? ;)
|
Citaat:
Inderdaad...het patronaat is echt m'n tweede huis zowat...zo jammer dat het verbouwd wordt....Ik ga nog zo lang mogelijk genieten van het oude vertrouwde gebouw. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |