![]() |
te kleine sauskuipjes
voortbordurend (wat een woord) op de mac donalds fora: ik vind dat de Mad Sauce kuipjes veels te klein zijn! ik hou er van rijkelijk mijn fritten in te dopen maar halverwege zit je al zonder saus.
meer lotgenoten met dit probleem? :D |
je zou natuurlijk meer kuipjes kunnen kopen :)
Maar ik heb hetzelfde probleem en meer kopen is eigenlijk geen oplossing omdat ze zo verrekte duur zijn :( |
ach en wee...
|
tja t lijkt misschien een probleem van niks maar stel jij nu voor:
je zit in de mac met patat, cola en een sauskuipje voor je. "dat zal smaken" denk je bij jezelf en dan ben je lekker in extase aan t genieten van je frietmetsausmetcola........en dan ineens gebeurt het: :mad: DE SAUS IS OP :mad: over trauma's gesproken :eek: |
Citaat:
|
Gewoon niet naar de Mac Donalds gaan
dan heb je dat probleem ook niet ;) |
---> Eten & Drinken
|
Ja!! Je wordt gewoon bedonderd... twee zouden genoeg kunnen zijn :)
|
Kindermenu patat (jaren geleden :p ): rijkelijk saus, hield zelfs over
medium patat: krap, maar het gaat large patat (wat ik altijd neem): VEEEEEL te weinig!!! je zou naast small, medium en large frites en milkshakes, ook S, M, L sauskuipjes moeten hebben!!! :mad: |
Gewoon twee kopen dan.
|
Ik ga trouwens bij de Bijenkorf altijd nog 2x terug voor extra saus als ik er frites eet :D
|
Citaat:
|
tja ik hoor net van een klasgenoot dat die gele saus die je in die veels te kleine kuipjes krijgt, in een grote fles verkrijgbaar is, Mad Sauce heet t. en ik ga t kopen en dan patat halen bij de mac en heel demonstratief patat met (giga) veel saus onderspuiten en dan opeten voor de ogen van die mc donalds lui!
en er moeten t-shirts komen "Nederland Grotere Sauskuipjes!" en een handtekeningenlijst :D ......ik doorgedraaid? welnee man :p |
In Engeland kan je tenminste zelf je saus in bakjes doen. Lekker pompen uit zo'n groot geval vol met saus, zoveel je wilt :cool: (y) :D
|
dat moet het paradijs wezen! zucht :(
|
Mad sauce... dat heb ik wel eens gegeten, precies hetzelfde spul als de mac heeft, maar het smaakt niet lekker op gewone patat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe ik :D
|
k vind friet met saus niej lekkuh... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stuur alle (volle) bakjes ff naar mij!!!!
|
Vroeger was de saus in de Mac gratis :o
Met twee heb ik genoeg, omdat ik graag twee soorten meng :o |
kheb geen tekort aan saus ofzo (blijkbaar zuinig :confused: ).
Maar kben vrijdag naar Parijs geweest en daar kregen we allemaal gratis van die zakkies ('t waren geen bakjes) met saus. :) |
Nee klaag er niet over. Ik zorg er wel voor dat als ik alle frieten op heb ook alle mayo op heb, niet dat bij 10 frieten over dat nog het halve bakje vol met mayo zit of dat de mayo al na de helft op is :D
|
idd, ik neem er dan ook meestal 2
|
a.s zaterdag allemaal met spandoeken voor de mac gaan staan!
"we want bigger sauskuipjes"!!!! :D |
Citaat:
maar waar is het dan te koop volgens die klasgenoot?? ik zoek al jaren naar die suas |
in sommige landen hebben ze gratis ketchup
|
Citaat:
sinds vorige week ben ik de eigenaar van een fles hoor... gewoon bij de Hoogvliet gehaald. |
Citaat:
|
ik zal t ff vragen.....ik geloof albert heyn, anders moet je ff bij google "Mad sauce" intypen, dan krijg je misschien supermarkten te zien waar ze die verkopen.
|
Citaat:
|
Ga gewoon met je zusje / nichtje /buurmeisje / broertje / neefje / buurjongetje die graag een happy meal eet en koop zelf nog een sausbakje, en deel het andere sausbakje, dan heb je precies genoeg. Werkt bij mij perfect met mn oppaskindje.
|
Citaat:
dirk van den broek ooknie. C1000 ooknie.. tis echt hopeloos |
:D :D ben je echt wezen kijken voor die saus?
tja als ze t daar niet hebben weet ik t ook niet meer.......HEEELP :) |
Citaat:
|
maar die saus voor de chicken mcnuggets... dìe zijn pas te klein!
iedereen weet toch, dat je met drie mcnuggets, precies één bakje leegmaakt?! :confused: en dan verkopen ze ook nog van die aantallen nuggets in doosjes die niet te delen zijn door drie! (4, 20 :o) bij 6 en 9, simpel koop je gewoon ofwel 2 ofwel 3 sausjes maar echt... bij die doosjes van 4 heb ik zooooooo'n probleem... ik ga namelijk geen twee sausjes voor 4 nuggets kopen... want dan hou ik weer saus over (een idee zou zijn met 'a new nose' naar de mac te gaan, ik heb meen ik eens ergens gelezen dat hij graag de saus puur eet :D ) en als ik 20 nuggets bestel... tja... dan neem ik altijd voor de zekerheid 7 bakjes... dat kleine beetje saus kan ik nog wel extra aan mijn nuggets doen... zo verspreid over een heleboel trauma... :eek: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroegah was alles beter........dus ook het eten (ajje mn pa moet geloven)
we zitten hier met een groot saus-probleem, ik kom elke week bij de mac donalds en maak dus ook gebruik van de saus-faciliteit (in diens geringiteit) wat moet ik doen? ik wil geen tweede sauskuipje kopen, want dan geef ik toe aan die afzetterij van ze. :( help.... |
koop gelijk een hele doos (=125 kuipjes)
als je een frietje besteld. De saus is idd very lekker!!!!!! |
Citaat:
en ze verkopen ook hle flessen met die saus in sommige supermarkten schijnt het |
ehmmmm 125 x 35 ct !!!!????
|
Vind uit waar MacDonalds de sauskuipjes bestelt en bestel zelf zoveel je wilt (dan issut veel goedkoper) en neem dat voortaan mee.
Of ga niet meer naar de Mac. |
Citaat:
|
ik heb hier en daar op gevangen dat die saus in de supermarkt te koop is, kan iemand me dan ook zeggen waar? :confused: :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |