![]() |
Dresscode // Ska
M'n zusje had het over een soort dresscode op skafeesten. Uit haar verhaal kon ik echter weinig opmaken, dus vraag ik het de 'experts' hier maar...:
Wat trek je aan/ hoor je aan te trekken naar een skafeest/concert??? (hoeft niet alleen kleding te zijn, hele uiterlijk) |
Lifestyle?
|
ghe :D
Moet je daar speciale kleren voor aan hee? Nouja, zwart/wit geblokte kleding is inderdaad wel cool, maar k heb maar 1 keer een meisje gezien met een soort zwart/wit geblokt tafelkleed omgeknoopt, en dat zag er niet uit. Ik kan eigenlijk niks verzinnen wat je speciaal aan moet naar die concerten. Kleren waar je lekker in kan dansen in ieder geval :) |
Citaat:
|
Baggy.. ;)
|
bekijk een beetje madness video (y)
je hebt ska van zwat wit blokjes idd maar ook baggy nette pakken met zonnebril, of spijkerbroek met bretels en een tshirt in je broek en dan zo'n ska kapsel ik zoek zo wel plaatje |
madness pakjes
http://www.getreal2000.co.uk/madness.jpg bretel ska http://www.saveur-despagne.com/musiq...que/ska-p3.jpg etc |
ik ga regelmatig naar ska-feestjes, maar ik trek gewoon mn normale vertrouwde kleren aan, hoor.
|
heej...... otherside.....als je zo'n pak voor me kan regelen ga ik een keer zo mee naar een concert :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:( wrom niet? |
He forumbaas, zet deze even op Lifestyle. Daar krijg je veel meer reacties, want er zitten veel mensen die dat leuk vinden :)
|
Draag gewoon wat je zelf wil joh. Op ska-feestjes maakt dat sowieso ook echt niet uit.
|
Citaat:
|
'k heb nog niet veel van een dresscode gemerkt :D ik trek zelf ook nooit wat speciaals aan
|
lelijke
|
je moet gewoon oude lelijke zwerverskleren aandoen, dat is wel typisch volgens mij.
|
vieze kleren die voor geen meter bij elkaar passen
|
gewoon zoals je wil... baggy is wel veel voorkomend... zwart/wit geblokt ook.... en leipe pakken en sjit.
|
boeit toch allemaal niks joh
|
Citaat:
Ska style ligt echt heel ver uit elkaar je hebt geen speciale dress-code ofzo.... TIs gewoon...sjaaa....je ziet wel of t bij ska past of niet. Haha, teminste, ik wel! Tis meestal apart en vrolijk en gewoon...LEUK!. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |