![]() |
Het grote "wat eet jij vanavond" Topic
Jaja, ik ga de spits afbijten op dit nieuwe forum :)
Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Probeer alles lekker duidelijk uit te leggen Misschien kun je hier ook leuke ideen op doen :) |
weet ik niet, maar gisteren hadden we souvlaki met wittebonen-in-snijbonen en patat. Jumm!!!
offtopic: ik ben de eerste die hier op een topic reageerd , woei!!! |
Ik had gisteren soep met kerrie, witte bonen, nierbonen en aardappelen. JAM! Heerlijk. Vandaag, ik vermoed weer!
|
Aardappelschijfjes met witlofsalade en zigeunerschnitzels (schrijf je dat zo?).
|
Pasta met shii-take champignons, zongedroogde tomaat, crème fraiche en courgette. (y)
|
Spaghetti (uit de diepvries, was nog wat over)
|
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed bloemkool
|
lekker stukje kipfilet met pepersaus, rijst en sla (y)
|
ik heb gister kipfrietjes :( (veel te vet en slapjes) gegeten met gebakke aardappeltjes :) en dopertjes...
ik hoop dat we vandaag iets meer eetbaars eten... :( |
Ik weet het niet. :)
Waarschijnlijk sla met lam, en aardappelpuree. |
Pizza ofzo
|
Kip Siam met lente-uitjes en cashewnoten ofzo.
|
ik kook :P
kalfsfricassee (met wortel, uit, prei en 2 soorten champignons) tagliatelle doperwten daarbij een flesje franse rode wijn van de syrah en grenache druiven uit de Cotes-du-Rhone (y) :D |
Aardappelen, Andijvie en van die lekkere spekreepjes :o
|
Ben er net achter wat we vanavond eten: stokbrood met (zelfgemaakte met extra knoflook, niet dat gore spul uit een bakje) kruidenboter, en goedgevulde tomatensoep uit blik. Jam!!!!
|
Mijn huisgenootje gaat mexicaans koken met veel sla..das behoolrijk best wel te eten en erg lekker! (y)
|
spaghetti. Gewoon zo'n bolognese bakje van de Aldi die je alleen nog maar in de magnetron hoeft te stoppen.
|
Kip tandoori van 'wereldgerechten'. Echt Superrrrrr :P
|
Bami. Heerlijk! (y)
|
Krieltjes en erwten iig.. over het vlees ben ik nog met mn moeder in discussie :)
|
Citaat:
|
Ik hoop op Saté saus, rijst en slaaaa maar als men dat niet verkopt wordt het roerbakken..
|
aardappelen, sperzieboontjes, varkensvlees
|
Ik weet nog niet, zal aardappels met vlees en groente.
|
Oh, snijbonen yess
|
aardappel kroketjes, tartaar met ui, boontjes en komkommer in het zuur:)
de aardappel kroketjes en de tartaar zijn het minst lekker! maar komkommer in het zuur gaat wel en het uit wat bij de tartaat zit is ook wel lekkur... maja lekker boeiend |
Teriyaki van Knorr.
|
wortelstamppot
|
gister at ik in oosterijk keizersdessert....
flensjes in kleine stukkies met poedersuiker + kersensaus verrie jummie :p |
macaroni
|
boerenkool (met spekjes)
|
gewoon brood, moet zo trainen
|
ik eet vanavond sojabonen met rijst en kip en bij die sojabonen zo groetekes :) keilekker mjammie :D
|
simpel eten, aardappels, bloemkool, tartaar.
zaterdag daarentegen was het wel iets anders, toen had ik dan ook gemaakt maarja *heeft zaterdag als vaste kookdag* |
Citaat:
Iedereen lustte het; mag ook wel voor 30 euro en 3 uur in de keuken staan. |
Mijn avond eten wordt weer heerlijk gevarieert :o :D
Macaroni met een beetje room (n) wel lekker, maar niet echt gezond geloof ik |
ik heb al gekookt/gegeten, rode kool, hamburger en kleine krielaardappeldingetjes :p
|
Ik kreeg de opdracht iets te maken met wat er nog in huis was.
Heb paprika, courgette, tomaat en champignons geroerbakt, mon chou erbij gedaan en op het eind rijst erbij gegooid 2 koteletjes gebraden voor de niet-vegetariërs en een omelet met kaas gebakken voor de vegetariërs. Was best goed te eten. |
Ik heb aardappels, rode kool en een javaanse schijf ofzo gegeten
|
Gebakken aardappeltjes met spruitjes en ei...
|
Hmz, ik weet al wat ik morgen ga eten :) :
spaggetie met tomatensaus, sla en misschien iets van vlees Offtopic: mijn topic is het eerste met 40 posts (meerder pagina's) :) |
ik weet niet eens meer wat ik heb gegeten vandaag :confused: zal wel weinig indruk gemaakt hebben..
|
Pizza
|
touwtjesvlees, het recept staat in de vleesgerechtentopic :D
|
vanavond boerenkool met worst :D
|
Mijn moeder (zit naast me) zegt:
'k heb geen idee.... Krieltjes denk ik! |
Wij weten het niet. Wel vragen wij het ons af. Het ruikt goed.
|
Wij eten macaroni met ham en kaas en daarbij een salade
|
nasi met sate!!! MMMM lekker!!
|
vandaag heb ik boerenkool gegeten, met daarover kaas gesmolten. datmet een beetje aromat en appelmoes is echt zum smullen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |