![]() |
Wat vind jij het leukste om zelf te koken?
Ik spaghetti.
|
ik eigenlijk alles. ik ben gek op koken. als het maar niet te ingewikkeld is.
|
Ik kan niet koken :o
|
Tosti
Spacecake :cool: Paddosoep :D ik kook eigenlijk alleen als m'n ouders op vakantie zijn :) |
Spacecake idd
en wraps = makkelijk, lekker en veelzijdig (net reclame dit) |
Appeltaart (dan kan ik er zelf "per ongeluk", extra veel rozijnen bijgooien) :D
|
Bami. lmd.
|
Koekjes, Cake, Taart :D
en euhm pannekoeken bakken en salades maken |
een gumbo.
|
Citaat:
|
Worteltjestaart
|
spaghetti, soep
|
Spaghetti met zelfgemaakte saus van verse tomaten, prei, ui, knoflook, paprika en gehakt.
|
Alles wat ik maar kan koken, helaas is dat bijna niks. :o
|
Ik ben geen held in de keuken :o
Maar ik vind het wel leuk om ommeletten met alles er op en er aan te maken |
Alles. Als het maar speciaal is, me moeder het niet kan, het veel tijd kost :) Of pasta's :D
|
Alles en met nadruk op Italiaans.
|
Citaat:
Roti ofzo (y) |
Of Paella, Jambalaya, weet je ? Van die schotels ('1pans zogenaamd'). Met linzen en rijst etc :)
|
Citaat:
Bunder Rösti? Da's een überlekker Zwitsers gerecht, met aardappelen, spek, ... Jammie! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nee nee roti's zijn die soort hartige pannenkoeken. Er bij word kip kerrie (suriname)/ kip met linzen (india) geserveerd. Met de roti pak je dan stukjes kip etc :) |
Citaat:
Röstirecept Citaat:
|
Citaat:
|
Roerbakei :)
|
Citaat:
Lijkt me wel.. handig? |
Citaat:
|
niet iets speciaals, vind alles wel leuk om te doen (wel eenvoudige dingen ;))
|
ovenschotels.
|
Eten.
Wat specifieker: quiches/ovenschotels, denk ik. |
Kan niet koken :p
|
friet van de snackbar/iets bij de chinees
oftewel ik kan niet koken.. vroeger vond ik het heel leuk om koekjes te bakken maar tja... die zin gaat een beetje weg als je weet dat je het neit mag hebben (tja nieuw geen-lekkers dieet) |
ik vind het leuk om een ei-met-ham te bakken..
|
Spaghetti
Hongaarse Lecsósrijst Verse zelfgemaakte groentenoep :D :) |
water (y)
|
ik kan absoluut nietkoken..ik weet wel hoe de oven/magnetron werkt maar da's ook het enige...
|
roer ei daar kan je echt alles in flikkeren
|
tja ik bak liever, niet dat ik dat vaak doe maar is wel leuker, een 18 ofzo
|
koken is leeeeeuk
alles koken... ik geniet van eten in het algemeen |
:) Croque Monsieur!!!! Da kannek gelijk de beste!!! :D
Mor ik kook eigenlijk wel ies graag ietske, het idee dak iets kan maken waar dat ik achteraf zelf zoveel smaak/plezier van kan hebbe! (y) En met een paar vriendinnen koken is ouk wel plezant!!! Vooral pannekoeken! (y) Het idee dat ze daarna kunnen zegge HOE LEKKER HET WEL WAS!!! :D |
Pizza (Zelf gemaakt deeg een Saus) met Morzarella, Kaas en alles wat er nog over is
|
Citaat:
als je voor elk (soort) gerecht een nieuw topic hebt is het iets duidelijker... |
pizza!!!:D
|
chilli sin carne > lekker allerlei dingen in de wok gooien en dan het allerleukste; de kruiden :D > vind ik zo leuk zo een beetje met die potjes op de gok een bepaalde hoeveelheid peper en paprikapoeder in je eten gooien waardoor je vervolgens tijdens het eten dood gaat omdat het véél te scherp is :D
waar een mens zich al niet mee kan vermaken he :) en tortilla is ook wel leuk om te maken.. maar dat stelt nogal weinig voor... dus tja > maar weer die kruiden he :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |