![]() |
Buitenlands eten
Er zijn hier vast een hoop mensen die een buitenlandse (groot)ouder hebben en daarom af en toe dingen eten die echt uit die streek komen. Hier kun je ze kwijt!
Mijn moeder is beierse (zuid duitsland) twee voorbeelden uit die streek: - Schweine braten met knödel - Dampf nudeln met Vanillesosse (ss -> ringel S) Ik ben benieuwd! |
Israelisch eten (oma)
Gefillte fisch (n) Deegflapjes (y) En nog veel meer |
Hooguit friet met stoofvlees (België) :p
|
Tarttiflettes (oid) =lekker :)
Soort aardappelschotel uit Frankrijk, maar omdat we veel fransen kennen, geen familie. |
Italiaans eten.. roelt.
Mijn ouders zijn wel NL, maar ik ben nogal gek op de It. cultuur :) |
English Breakfast (Great Brittain)
Goddelijk :D |
mijn moeder is amerikaans (ik ook overigens :p), maar zij heeft ook veel gereisd in haar jongere jaren, dus maakt ze af en toe indiaase, nepalese, of tibetaans eten klaar. ikzelf kook meer Cajun eten (mjammie! :D)
|
lahmacun en doner:Dheheh das lekker, maar ik vind alles eigenlijk wel lekker duss:D
xdelal |
dat is koerdisch eten wat daarboven staat
xdelal |
Vriend van mijn vader (jah, bi) is indo, en kan lekker koken!!!!!
Ik begin het nu ook te leren!!! zie: Indische boerenkool :D:D:D |
Ik heb wel familie ergens in Duitsland zo bleek eerder, maar ik houd toch niet zo van worst... Verder houd ik wel van pasta's en dergelijke dingen, en natuurlijk het Nederlandse eten :o
|
Citaat:
|
Mijn ouders zijn niet buitenlands, maar ze koken wel heel vaak buitenlands en mijn vriend en ik koken ook vaak buitenlands.
Mijn vriend is trouwens Chinees, maar dat eten we haast nooit, we eten alleen wel eens dim sum. |
Ik ben zelf koreaans maar heb het nog nooit gegeten, zou dat wel een keer willen eigenlijk. Een beetje cultuur opdoen.
Ik heb trouwens niet eens zoveel buitenlands gegeten, alleen chinees enzo..nog nooit grieks of argentijns ofzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |