![]() |
Vluchten voor mensen van het andere geslacht
Ik vraag me af of iemand dit herkent:
Vaak ben ik best geinterreseerd in een meisje en kan ik haar ook krijgen, dan is t leuk samen maar als ze echt te dichtbij komt stoot ik haar af. Dan word ik op de een of andere manier angstig en durf ik niet verder, terwijl ik eigenlijk wel heel graag wil. Zelfs met een meisje zoenen roept bij mijn angstgevoelens op. Herkent iemand dit? |
Waar ben je bang voor?
Ze bijt niet :) (alhoewel, als je sommige posts op het forum leest .. euhm :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag ik vragen hoe oud je bent???
ben je bang voor seks? of voor het gevoel?? ben je bang dat je niet verliefd op haar bent? of bang dat je haar snel weer kwijt raakt? probeer eens onder woorden te brengen wat het probleem nou eigenlijk is... bitchy |
Ik weet zelf niet wat het probleem precies is, dat is het grootste probleem
|
Misschien bang iets fout te doen?
:confused: |
ik denk eigenlijk dat alleen jijzelf daar een antwoord op kan geven, (misschien na een tijdje zoeken)
|
heb je soms een traumatische ervaring gehad met iemand van het andere geslacht?
|
Citaat:
|
Wees blij, je geest laat weten dat je er niet aan toe bent!!!!!!!
emoties zijn emoties, verliefdheid is een emotie en emoties verdwijnen vanzelf wel weer.. kzou naar je angst luisteren en er nog niet aan beginnen.. |
Citaat:
Anders zou ik er zoiezo wel aan beginnen, dan weet je voor jezelf tenminste of je er echt niet aan toe mocht zijn. Zonde als het wel wat kan worden, al is het met wat moeite (ik neem aan dat je wel verliefd bent?). |
Volgens mij heb je niets te verliezen en dus adviseer ik je om ervoor te gaan.
|
Zeeeer herkenbaar.
Gewoon faalangst,bij mij dan toch. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |