![]() |
Dichtbundel uitbrengen
Ik wil graag een dichtbundel uitbrengen. Ik heb nl. een verzameling gedichten die ik graag op die manier zou willen blootstellen aan menselijke ogen. Ik heb een niet al te groot budget. Hoe ga ik te werk? Mocht een uitgeverij het graag willen uitgeven, hoeveel procent is dan voor mij?
|
Citaat:
|
--> DoP.
En als je op Letteren zoekt, op "uitgeven" oid, zal je wel wat bruikbare topics kunnen vinden. :) |
Hmz.
10% Maar gaat het je daarom? Het uitgeven van een dichtbundel is lastig. je moet ontzettend goed zijn, vooral omdat de markt voor poezie stukken kleiner is dan b.v proza. |
Uitgeverij is veel te pro, moet je niet aan beginnen.
Pak het gewoon simpel aan. Typ het uit en bind het zelf in. Je wil het toch niet echt in een winkel hebben ofzo. |
ik werd vorig jaar benaderd door mensen van jeugd en poezie belgie die bezig waren met een verzamel bundel voor jongeren pozie. En ze volgens mij produceren zij ook bundels voor individuele dichters. www.jeugdenpoezie.be ik denk dat je gewoon een mailtje kan sturen met de vraag of ze er iets over weten. Vinden ze vast niet erg.
|
10% is wel heel weinig
het gaat me vooral om het geld en om de bekendheid ik wil het dus wel degelijk in de winkel hebben! ik denk zeker dat mijn stijl vernieuwend en vooruitstrevend op taalkundig gebied is |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |