![]() |
Rent!!!??
Heyy allemaal!
Zijn hier ook rent(musical) fans??? Zo ja wie vonden julie de beste en waar heb je hem gezien? IK vond hem zo gaaaaf! Ik heb hem gewoon in NL gezien en zo snel mogelijk in London of op broadway. Ellis van Laarhoven vond ik de beste! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) Zij is toppie! |
Ik ga niet zo vaak naar musicals, maar naar Rent ben ik wel geweest. Het trok me wel aan, en het was inderdaad een goede musical! De beste vond ik zeker Jim de Groot, ik heb em in Luxor gezien. Groetjes!
|
Jim de Groot was ook zeker top! (y)
|
jim de groot is echt cool, ik heb 'm in Rent gezien en ook in Rocky over the Rainbow.
|
Jim de groot is inderdaad erg goed, maar ik vond de musical 'Rent' zelf niet zo... het decor begon me op den duur toch een beetje te vervelen en het verhaal werd wat saai, mede doordat er voornamelijk gezongen werd. ik vind musicals zelf wat leuker als er wat meer dans in voorkomt, alleen zingen wordt zo langdradig.
het is wel een tijd geleden dat ik naar 'Rent' ben geweest, ik kan me er weinig van herinneren. Alleen dus dat ik hem niet zo vond. |
Rocky over the rainbow was SUPER@
|
Ja, ik heb RENT ook gezien, maar dat is toch al wel een paar jaar geleden. In Nederland, overigens.
Ik vond het er goed, het was een gezellige, vrij kleine musical. Maar wel mooi, was volgens mij mijn eerste echte musical die ik gezien heb... zucht... *denkt terug* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |