![]() |
Columns op deze site
Mijn vraag aan jullie:
lezen jullie de columns op deze site wel eens en wat vinden jullie ervan? En anders: lees de columns eens. Er zijn twee columnisten actief voor scholieren.com. Rob en ik (tisch, roman... whatever) Jullie kunnen je reactie hier schrijven, of desnoods mailen via de link die aan onze naam is verbonden onderaan een column. later, |
Ik lees ze nooit, simpelweg omdat ik er te lui voor ben en nooit zin heb om lappen text te lezen..
|
Ik wist niet eens dat er columns waren.
|
ik lees ze :)
*weet dat jij sinds kort een mobiel hebt, en Rob is zijn wiskundeleraar tegengekomen in een lingeriezaak* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, Roman heeft weer eens een column-topic opgestart. Hopen dat deze niet dood bloedt.
Ik ben er trouwens voor om op Letteren een vaste column-topic te hebben. Zijn de forumbazen het met mij eens? Martijn1985, mieltje: leuk dat jullie de columns lezen, maar zouden jullie ook kunnen zeggen wat jullie van de columns vonden? Zou wel fijn zijn, eigenlijk :) |
Ik lees ze regelmatig, hangt van de tijd af. Vind ze erg leuk! (y)
Ik vind het wel een leuk idee, ben er voorstander van, maar er zijn even enkele dingen die we moeten bedenken. PM of mail me maar. |
Tuurlijk lees ik die dingen.
Rob, over jouw column: beetje kort, maar wel leuk. Ik moest glimlachen. :) Aardig geschreven, het leest lekker, alleen had het in het begin niet veel vaart. Het einde gaat er echter als een sneltrein uit; dat was wat minder. Geen evenwichtige verdeling. We zullen het er vast wel een keertje over hebben, maar Rob, wat bedoel je precies met een vaste-columntopic? Hier worden de columns, verhalen e.d. gewoon in nieuwe topics gepost, zonder gedoe. Daar worden dan meningen over gegeven, etc. |
Allereerst baal ik dat dit topic is verplaatst. Op letteren komen per definitie mensen die interesse tonen in verhalen, dus zij lezen de columns. De groep die ik wil bereiken vertoeft niet op dit deel van het forum. Kortom: niet echt een geweldige verplaatsing.
Rob, mijn vorige topic is niet doodgebloed, want telt inmiddels zeker 60 dingen - hoe noem je die? Doodbloeden is trouwens gewoon aan elkaar. groetjes, |
Citaat:
Jouw topics zijn trouwens over het algemeen een stuk eerder de pijp uit dan die van Roman... |
Met een vaste column-topic bedoel ik een topic waar mensen kunnen reageren op de columns van Roman en mij, of waar mensen gewoon columns van zichzelf kunnen plaatsen. Op deze manier wordt er meer aandacht gegeven aan de s.com-columns op het forum, en kunnen beginnende columnisten hun columns serieus laten bekritiseren.
Roman, ik dacht dat je columnreageer-topics weinig reacties trokken, maar ik was kennelijk in de war met andere topics waar je meningen wilde hebben over je geschreven stukjes. Scimmia, de verdeling is inderdaad niet evenwichtig, maar doordat ik zo lang heb zitten klooien met het begin is dat kennelijk wat trager geworden. Wel leuk dat je aan het eind moest glimlachen, dat was namelijk ook mijn bedoeling :) |
Ik vind het wel een goed idee, maar we zullen daar even over moeten overleggen op de manier dat we dat invullen. Lijkt me handig dat we dat over msn, mail of pm's doen.
Waar stond dit topic dan eerst? Het einde was iid erg leuk :) |
Ik heb wel eens één of twee van die columns gelezen en moet zeggen dat ik ze best aardig vond. Er zijn maar erg weinig columns die ik echt goed vind en die me lang bij bleven en daar hoorden deze helaas niet bij. Maar zelfs de meest gevierde columnsnisten kunnen dat bij mij vaak niet bereiken.
Ik lees ze nu vooral weinig omdat ik geen tijd heb. Studieren is best grappig, maar er gaat zoveel tijd in zitten als je ook nog eens hele weekeinden bij je vriendin logeert. Dat is ook de reden waarom ik bijna niet meer aan schrijven of aan het lezen van verhalen van mensen hier of elders toekom. Daar baal ik wel stevig van, maar ik ben nu gelukkig halverwege mijn semester. Het einde nadert. LUH-3417 |
Het topic stond eerst op Feedback.
Roman, als je wilt, kan ik hem ook naar De Kantine gooien? Posts, heten die dingen. ;) Aan het einde van deze week doen we wel een groot msn-gesprekje, met z'n vieren. Nu ben ik druk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |