![]() |
te snel gehecht
Ik ben vrij vlug gehecht aan mensen, en ik klamp me dan ook vrij vlug vast. Ik heb het dan soms heel moeilijk om afscheid te nemen. Ik had dat, toen ik nog studeerde, met een leerkracht, ik heb dat nu met collega's. Nog iemand ervaring mee?
|
nee, totaal niet. Maar áls ik echt aan iemand gehecht ben, kan ik die ook heel moeilijk loslaten
|
Licht eraan hoe iemand tegen mij doet. Als iemand wat afstandelijk doet dan klamp ik me er echt niet aan vast. En het licht er ook aan of het boeiend is en het klikt
|
Ligt heel erg aan de persoon.
|
Heb dat intussen wel afgeleerd.
Diegene moet wel heel veel indruk hebben gemaakt, dat het echt moeilijk wordt om afscheid te nemen. |
hm neej eigenlijk herken ik het niet echt. maar het zou kunnen dat je graag iemand hebt waarbij je alles kwijt kunt. Als je zo'n persoon vind gaat het misschien wel over, omdat je dan je ei al bij iemand anders kwijt kunt en je dus ook niet meer aan anderen vast kunt klampen
is een gokje hoor, ik kan er ook volledig naast zitten ;) |
niet meer.
deed ik eerst wel heel erg, maar doordat ik juist daardoor een aantal keer flink gekwetst ben heb ik het wel afgeleerd. |
ligt aan de persoon, maar herken t wel ja.
|
Ik ben altijd vlug gehecht aan een nieuw lief. Ik laat me te vlug gaan en dan zweef ik ook totaal, maar anders niet.
|
Ja, dat ken ik wel... :(
Heb ik alleen met meisjes. Nooit met jongens. (Maar 90% van de mensen die ik spreek zijn meiden... :)) |
Ja, ik heb exact hetzelfde en ik ben al verschillende keren gekwetst, maar ik blijf ermee doorgaan. Ach, pijn daarvan slijt wel makkelijker weg dan eerst en ik ben daarbij ook makkelijk in contact maken met andere/'nieuwe' mensen, dus wegkwijnend in verdriet is er niet bij, maar het doet wel pijn.
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik Kan er ook helemaal naast zitten. |
Over het algemeen hecht ik me niet zo snel aan mensen, maar als het gebeurt dan wil ik ze ook echt niet kwijt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |