![]() |
blousjes, puntschoenen, olily sjaaltjes
sorry hoor, maar waarom loopt iedereen tegenwoordig met zo'n olilysjaaltje om zijn nek, tis geen winter meer hoor. dat vind ik echt mode bloobers, hoewel sommige vriendinne van me ut ook doen, en van die blousjes met kraag omhoog, puntschoenen zien er ook al zo lachwekkend uit. ik snap niet wat je jezelf aan doet, vet heet met zo'n sjaal om. maarja..
:D |
Tegenwoordig? Volgens mij beschrijf je de mode van anderhalf jaar geleden, toen ineens elk 14-jarig mavotutje eruit wilde zien als corpsmeisje. Maar da's allang weer over.
|
Puntschoenen -----> Rules :D
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Je kan beter je eigen mode volgen, die verandert wanneer jij dat wilt... De 'algemene' mode verandert als de mensen dat willen, kan jij mooi weer een nieuwe garderobe aanschaffen...
|
Sorry hoor, maar waarom kan niemand het tegenwoordig meer opbrengen om in het Nederlands te typen? Het onderwijs in Nederland lijkt mij voldoende wat dat betreft. Ik vind het echt niet kunnen, en ik ken jammergenoeg genoeg mensen die het doen, van die uh's en ah's aan het einde van een woord, en een u ipv een stomme e ziet er ook al zo lachwekkend uit. Ik snap niet wat je jezelf aandoet, je komt vet dom over met zulk taalgebrui. Maarja...
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ssssst :p ach meis tis een complot, hét terreurnetwerk, bush en osama ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
One Two Three Four,
We love Utrecht corps |
Citaat:
Yes we do! :rolleyes: |
Citaat:
|
ik zie wel overal puntschoentjes maar geen sjaaltjes :confused:
|
dus ik ben niet hip :(?
|
puntschoenen kunnen wel leuk zijn, maar die sjaaltjes vind ik gewoon walgelijk lelijk.
|
hier loopt iedereen heerlijk achter op de mode.. volop sjaaltjes.
|
Citaat:
Bomb Kuwait |
olily, ik weet niet maar dat is volgens mij een baby-kleren-merk
|
Wij hebben hier ook nog volop oilily sjaaltjes, blousjes met kraag omhoog en puntschoenen! Tja, ik woon in Limburg en we lopen hier geloof ik een beetje achter. :rolleyes:
Ik persoonlijk vind sjaaltjes en kraag omhoog echt super bekakt! Daar doe ik dus niet aan mee. Maar puntschoenen kunnen echt super cool zijn, en die zie je niet alleen nog maar in Limburg (en Utrecht)!! Maar je moet niet al te grote voeten hebben anders loop je echt voor lul! :( |
Dat heb jij zeker ;):eek:
|
Als ik het goed heb begrepen gaat het hier om de kakkermode...Sinds wanneer zijn puntschoenen kakker? Ik draag ze ook en ben zeker geen kakker hoor! Bij olilysjaaltjes en bloesjes met omhoogstaande kraagjes horen toch echt bootschoenen mensen.....(van die leren dingen met een veter aan de zijkant)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whahaha onder welke steen kom jij vandaan gekropen? :D
|
Citaat:
|
Puntschoenen doet me altijd aan de Efteling denken..
|
Olily sjaaltjes....... :p
Daar lopen ze bij mij ok allemaal mee :rolleyes: *heeft er ooit eens een van klasgenote gekregen* :p |
Citaat:
Ik heb in mijn omgeving het laatste jaar geen oililly sjaaltje meer gezien trouwens... (en nee, ik woon niet in een of ander onbekend gat ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij lopen ze allemaal nog heel moeilijk hun broek in hun schoenen te proppen....ja in hun puntschoentjes. En bij ons dragen ze zo'n supergrote roze sjaal met van die franjes... en een spijkerjackje en je kraag moet dan ook omhoog anders ben je niet true :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad was het van dat bootschoen,ralf loren en kaki boekie volk :mad: |
Citaat:
|
volgens mij is de nieuwe olily sjaaltjes collectie binnen
Maar, bij mij op school loopt er eigenlijk niemand mee.. Wel als ik gewoon in de stad ben, zijn er best veel mensen die er een om hebben. Ach ja, als zij dat leuk vinden :rolleyes: . |
Citaat:
fok mezelf er soms wat over op. snap dat het lachwekkend is |
Citaat:
Ik heb niets tegen jou hoor, maar in ieder antwoord dat je hier gepost heb, heb je tenminste 1 keer de rolleyes gebruikt. Ben je niet bang dat je ogen eruit rollen? mvg eXo |
Citaat:
|
Och ik vind die look best geil.
|
|
echt te erg gewoon
|
:P idd, be-la-che-lijk.!.!.!
krijg er stairway-neigingen van ;) :) kerel, echt... |
eerst dacht ik ze is wel lekker, maar bij n.i.z. vind ik haar toch een beetje vet :|
|
Citaat:
|
De oilily sjaaltjes zijn echt al zoo anderhalf jaar geleden.
Blousjes met grote strepen zijn fout en die puntschoenen al helemaal! Soms krijg ik echt de neiging om een flink op die neuzen te trappen, gewoon om te kijken hoe ver je tenen in die dingen komen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |