![]() |
laurent garnier
FF gauw een vraagie...
Kent iemand hier Laurent Garnier, zo ja: vind je het mooi? Ik vind het namelijk wel mooi. Tevens zit ik met het probleem dat ik bijna geen album kan vinden :mad: |
ben een keer naar een nacht geweest dat hij draaide...
ik vond het zelf nogal slapjes, kon wel harder :p stond me dus best te vervelen, ook al kan ik techno wel waarderen, mits het dus flink beukt. Op cd heb ik hem nog nooit gehoord. |
Citaat:
|
Hij draait ook geen harde techno.
opzich wel lekker om met name naar te luisteren en het heeft af en toe weg van club. |
Ik heb Unreasonable Behaviour en die draai ik nog zeer regelmatig. Lekkere electro met af en toe een deephouse of technotrack, maar allemaal in een eigen stijl (vooral door die analoge synths). Wel aan te raden dus.
|
Ja ken ik en is wel goed.
The Man With The Red Face is wel relaxed ... Downen, gewoon op KaZaA en Gnuttela etc. ... |
Mmm ken alleen Acid Eiffel, is wel een goed nummer. Duurt alleen beetje te lang :D
|
Citaat:
The sound of the big babou vind ik overigens wel laggû. enne Danique, bij welk optreden was je dan? |
Sounds of the big Babou is een van de beste dansnummers ooit!
Vooral aan het eind van een lange dansavond als laatste nummer. Lady Aida draaide het ook toen ze bij onze studentenvereniging draaide... Was phat. |
heerlijke muziek om op te dansen
|
Citaat:
Ma Laurent Garnier is helemaal relaxed ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |