Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eten & Drinken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   Wat eet je? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=403115)

Diovai 10-03-2003 17:28

Wat eet je?

De hele dag door zegmaar.

Ik 's morgens Noten & Vruchten Muesli met soja-melk met extra calc., B2, B6 en B12, 's middags een boterham met kekererwten-pasta en een met tahin of hazelnootpasta, 's avonds pasta, bonen/erwten-soep, een groente, en 's avonds nog een fruitmix van appel/peer/banaan/kiwi/sinaasappel!

dyfusica 10-03-2003 19:06

ontbijt:
-glas water/geen drinken
- bakje magere yoghurt met cruesli
- 1 boterham

lunch:
verschillend, meestal 2 boterhammen/1 grote omelet (=3 eieren) etc. of zoiets.. allemaal zulke hoeveelheden ongeveer

avondeten:
- 1 portie

tussendoor, nog een paar glaasjes cola light/sinaasappelsap en zulke dingen.. verder ook nog 1 liter water per dag en nog meer.. (tja gewoon drinken en 1 litermaat gevuld met water elke dag)

overigens eet ik elke dag zoveel of in elk geval maar 3 maaltijden met zulke hoeveelheden. Soms als tussendoortje een appel als ik weinig geluncht heb.. Maar geen lekkers...

the tourist 10-03-2003 19:11

Citaat:

Diovai schreef op 10-03-2003 @ 18:28:
De hele dag door zegmaar.

Ik 's morgens Noten & Vruchten Muesli met soja-melk met extra calc., B2, B6 en B12, 's middags een boterham met kekererwten-pasta en een met tahin of hazelnootpasta, 's avonds pasta, bonen/erwten-soep, een groente, en 's avonds nog een fruitmix van appel/peer/banaan/kiwi/sinaasappel!

Veganist??

Ontbijt:cruesli met yoghurt of botherham en knackebrod.
Middageten: 3 broodjes
Avondeten: Dat verschilt
Tussendoor: fruit, koek

de communiceerbeer 10-03-2003 23:59

's ochtends niks
's middags brood
's avonds warm eten
nu chips ed.

Diovai 11-03-2003 08:07

Citaat:

MoonMonkey schreef op 10-03-2003 @ 20:11:
Veganist??

Ja :)

stout! 11-03-2003 09:48

Hmm op een normale dag:

ontbijt:
1 tosti van 2 boterhammen met tomaat en kaas
appel
glas grapefruitsap/karnemelk

op school:
1 flesje water
1 of 2 blikjes cola light

lunch:
2 boterhammen/knackebrod met honing of soms ook met tomaat en kaas
1 glas grapefruitsap

tussendoor nog 2 appels

gewoon avondeten

maar dat is als ik niet snoep.

beestje 11-03-2003 10:18

ontbijt: 2 boterhammen of bakje cruesli met yoghurt en wat fruit

op school: 2 boterhammen en stukje fruit

na school: verschilt, soms alleen wat fruit, soms nog wat brood of cruesli ofzoiets

's avonds: gewone maaltijd, daarna meestal nog een sinaasappel en soms wat ijs

en verder tussendoor de nodige snoepjes en koekjes, maar das iedere dag weer anders :)

Quintiano 11-03-2003 10:49

- 's Ochtends

6 sneetjes Waldkornbrood met bacon, leverworst of kaas. Of een combinatie van alle 3. Dit spoel ik weg met ongeveer een halve liter volle melk (al dan niet met Nesquick).

- 's Middags

Een half stokbroodje (meergranen) met ham en kaas. Hebben ze iedere dag vers bij ons op 't werk, dus dat is goed voor elkaar. 2 cartocans Appelsientje gaan d'r along the way ook in.

- 's Avonds

Wat de pot schaft. Over het algemeen aardappelen, groente & vlees. En melk om het geheel te begelijden door mijn slokdarm.

Redelijk gezond dus -- op de cola, pinda's en chips na die ik 's avonds tussendoor wel eens wegslik.

Breg 11-03-2003 14:18

vandaag, tot nu toe
1 boterham, 1 kop soep, 200 gram druiven en tussendoor water en keelsnoepjes. Zit ziek thuis... :(

coecie 11-03-2003 14:22

ik eet op dit moment een grieks yoghurtje met gebroken walnoten en honing...
van dit deelforum kreeg ik zo'n trek dat ik al gebakken bananen op heb en een sherry trifle... ik heb maar vast vlees opgezet zodat we vanavond touwtjesvlees hebben, want daar heb ik ook echt vet zin in... OOOOOH! ideeee... mijn recept MOET erop.. *gaat nieuw topic maken*

Cola_Light 11-03-2003 22:19

Ontbijt:

Thee
Magere yoghurt
Cruesli
Appel

Lunch:

-1 Bruine boterham met "iets" +
Een opkikker (bouillon uit een pakje, geen cup a soup dus)
Appel

Avondeten:

-Liever geen aardappelen, dus meestal zilvervliesrijst met groenten en het liefst vis ipv vlees.
-Pasta's vind ik ook lekker

's Avonds

-fruit of knabbelgroente of sultana

CoveredEyes 15-03-2003 11:41

Ontbijt;
3 broodjes met melk of thee...
soms een stuk fruit

Op school;
3 broodjes en ik drink water

Voordat ik ga trainen een broodje of fruit (als ik t s'ochtends nie heb gehad)

Na het trainen warm eten (groente met aardappelen en jus) en als ik voor de training nog geen fruit heb gehad doe ik dat een uur na het warm eten of voordat ik naar bed ga.

ssjpan 15-03-2003 12:45

Vandaag nog niks, ben net wakker..

8675309 16-03-2003 18:18

meestal koop ik op school een stroopwafel of een liga met van die rozijnen erin. Thuis chips, fruit, koekjes, saucijzenbroodje..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.