![]() |
merken
welke merken bestaan er allemaal??
ik wil er wel een paar bijzetten als begin, maar me hersenen zijn helemaal uitgeput dus weet ik niks uit me blote hoofdje te verzinnen..... |
Citaat:
|
pak een kladblok en ga alle winkels af, succes! (en denk er aan: niet terugkomen voor je ALLE merken hebt)
*zwaait* |
:eek:
Lekker niet doen |
niet?
das toch leuk :p |
Aloha [k€€t] :D..
Maja shit alle merken, das wel erg veel.. |
er bestaan geen merken
|
*zucht* hier gaan we weer
Hertog Jan Heineken Dommelsch Bavaria :( Oranjeboom Warsteiner Brand Bitburger Budweiser Jaeger |
Citaat:
|
Zeeman,
Wibra, etcetc |
Palm = voor mietjes
Warsteiner = het helemaal :D Halve liters met wintersport.. 60 cent in tjechie ;) Amstel vind ik ook niet verkeerd |
Citaat:
|
Pssst... ga eens zoeken naar het "Grote Merken Boek", waarschijnlijk staat het naast het "Grote Boek van Sinterklaas"...
|
Citaat:
En amstel is ook goed ja. Palm is troep. |
Citaat:
|
Effe een vraag: wat boeit het welke merken er allemaal bestaan?
Je kan meestal nog betere kwaliteit kleren krijgen voor minder geld als er geen merkje op staat! Ik snap niet hoe het kan dat mensen zoveel waarde hechten aan een bedrukt stukje stof waar je meer voor betaalt dan voor het product zelf! |
export bier is chill!!!! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pauwel Kwak :cool:
|
Citaat:
net als ik :) |
Citaat:
|
kijk ff op
www.cu2.nl/SexyHockeyChick ofzo |
Citaat:
|
"HTTP 404 File Not Found
De file of de Cu2 user waar je om vroeg bestaat niet." Damn....... :p |
Citaat:
|
brouwmeester :p :D
|
Euroshopper bier........
|
Citaat:
|
sooky sooky
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
merkledij gelijk tommy en O'neill en Rigs zijn out! :D nu ist ofwel Scapa, adidas of PUMAAAAAAAA (ik heb er eens op gelet en ik heb gemlerkt dat 7/10 mensen in hasselt (limburg;belgie) rondloopt met die Puma speeds cats die ik persoonlijk niet zo schoon vind omdat die zo rap vuil worden lols
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |