![]() |
Eurosport
Wie woont waar en heeft nog Eurosport op de kabel?
Ik baal er zelf nogal van, woon in Leeuwarden (friesland) en daar is gewoon geen Eurosport meer :mad: |
hier in nijmegen nog wel gewoon hoor.
Maar meestal is er toch niks leuks op. |
Ik woon in Schimmert (Limburg) en daar is Europsort nog gewoon. Kijk meestal alleen naar eurogoals, wintersport en wielrennen.
|
Jep, die heb ik nog. Kijk er zelden naar, het is alleen handig tijdens de Catalaanse Week, die zendt verder niemand uit. Ik vind het journalistiek een slechte zender.
|
In Assen is het ook gewoon nog op de kabel (zal wel liggen omdat je in fr**sland woont :D )
Maar is idd weinig boeiends op het snowboarden en skaten enzo volg ik er wel verder niet veel eigenlijk, soms voetbal. |
Ik woon in Gouda ze hebben er heel veel zenders maar geen Eurosport balen :mad:
|
kerel, eurosport is echt een verloederde ama-zender.
zelfs hans kraaij is daar commentator (geweest) http://www.smilies.nl/sleep2.gif |
Citaat:
En het is dat ik danny Nelissen persoonlijk ken, is goeie gozer. |
Wij hebben hier nog wel Eurosport. :) En ik woon in Alkmaar. (y)
Ze zenden veel dingen uit die op andere zenders niet live of volledig worden uitgezonden. Vooral motorsport (Supersport, Superbike en MotoGP) wordt veel aandacht aan besteed. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
eurosport in arnhem is prima te bereiken hier..ik kijk t best vaak
|
Ik woon in een deel van Vlaanderen waar het ook al enkele keren voor een tijdje weg is geweest. Het komt wel weer terug ;)
|
Citaat:
|
het is hier bij ons een keer een jaartje weg geweest ofzo, maar nu ist weer terug
|
Citaat:
|
Ik heb het wel, maar kijk het zelden:o
Noordwijk (regio Leiden) |
Citaat:
Catalonië ook? Ow, dat wist ik niet, kan ik daar ook wel eens naar kijken ipv de Ronde van Zwitserland. |
jeej, hier ook Eurosport ;). Maar zo vaak kijk ik er niet naar...
Soms komt er weleens iets wat ik wil zien, en dan is het handig maar om nou te zeggen dat ik echt wat een Eurosport heb. nee niet echt :p |
IK woon in Zoetermeer en ook daar hebben ze Eurosport
maar wat betreft wielrennen, ik kijk liever naar België, die zenden meestal dezelfde wedstrijden als Eurosport uit maar dan met beter commentaar. Verder kijk ik Eurogoals, wintersporten en soms tennis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |