![]() |
favoriete standje?
Wat is jullie favoriete standje? Het mijne is eigenlijk de gewone missionarishouding.
|
Ik heb geen favoriet standje, maar vind juist de afwisseling leuk.
|
Ik vind de afwisseling ook erg fijn, en heb ook niet echt 1 favoriet standje. Ik vind het erg lekker als ik bovenop zit, omdat ik dan precies kan bewegen hoe ik lekker vind. Helaas ben ik niet zo goed in het uitstellen van m'n orgasme waardoor ik snel al váák klaarkom en al supermoe ben voordat hij is klaargekomen (wat met dit standje wel iets langer duurt )
Missionaris is ook heerlijk, maar krijg vaak last van m'n buikspieren daarbij. Kussen onder je kont is goede oplossing daarvoor. Mijn favoriete lui-standje is missionaris, maar dan beiden op je zei. Je rolt dus gewoon een stukje om. Hierbij kan je elkaar goed aankijken enzo :) Meestal houden we t niet bij 1 standje maar rollen gewoon over het bed :) |
wil ook es een keer sex
*biedt je maar niet aan :P ik zeg toch nee :D* |
69 :d
|
Wat ik al in ander topic schreef, het heet 'boezemvriend' en komt er op neer dat hij op bed zit (of ergens anders) en dat ik met mijn gezicht naar hem toe zo'n beetje op zijn schoot zit. Maar afwisseling is ook belangrijk:)
Zo op je zij liggen, zo beginnen wij vaak, want dan liggen we in die houding te zoenen en komen we in die houding op het idee om sex te gaan hebben:) Die is niet erg opwindend, maar wel weer erg lief. We veranderen regelmatig tijdens de sex van standje, voor zo ver dat gaat:) Hij boven kan niet echt. Ik ben te klein, hij is te lang, of allebei, maar als hij boven ligt dan zit ik met mijn hoofd ter hoogte van zijn borstkas en kan ik dus niet ademen én hem niet aankijken. |
\o/ afwisseling \o/
|
Citaat:
|
afwisseling:)
maar een paar van mijn favorieten zijn op z`n hondjes, lepeltje, ik boven, hij boven... ik ben zo gemakkelijk in bed :rolleyes: :p |
69 roelt,hondjes is geil,zij op de buik leggen en er dan van 8ter raggen is ook wel kicke :)
|
Citaat:
"kom schat, zullen we weer even lekker gaan raggen" "oh, ik heb zo`n zin om geragd(t?) te worden" :confused: :p |
gheghe nee oke ragge is een beetje fout woord sorry :) gheghe
|
Citaat:
Mijn favoriete standje is op z'n hondjes. |
hondjes.
|
Het standje dat wij het meest gebruiken, is gewoon de missionarishouding. Maar de afwisseling maakt het juist leuk.
|
ik boven hij onder...
|
Citaat:
btw is ook één van me favorieten :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op mijn rug en dan met mijn rechterhand.
:D |
Citaat:
|
hmmmmm doggy
en dan niet zo heel voorzichtig gewoon doorduwen :P *evil grin* |
Citaat:
Ik sltuit me btw bij cyplexjes antw aan :p . over :p gesproken, dat vink toch ook wel ontzettnd lekker! Variatie vink ook wel erg prettig. Vervelend is dat ik op sommige momenten veel te vlug moe wordt (nou je vlug? wat noem je vlug :p) Wat ik erg grappig vind van de vriendin van mijn broer is dat ze soms er even niet aan denkt dat haar vriend mijn broer is waardoor ze soms dingen over hun seksleven aan me verteld, vol enthousiasme, die ik toch eigenlijk niet van mijn broer weten wil (erg vervelend, omdat ik altijd in beelden denk :eek: |
Citaat:
|
weet niet
zou het allemaal achter elkaar moeten uit testen maar gaat niet heb niemand die dat wil doen met me :( |
Ik stond gisteren mijn tanden te poetsen, hij kwam net onder de douche vandaan en ik ben ter plekke staand met mijn spijkerbroek op mijn enkels waanzinnig lekker achterlangs gepakt. Ik had mijn hakken ook nog aan, en mijn benen bij elkaar, dus de hoogte was precies goed. Als hij dan ook nog mijn clitje vingert, zak ik op het laatst door mijn voegen van genot.
Ik ben alleen zo bang dat ik de wastafel nog eens van de muur trek! En het begon met even vasthouden, gedag zeggen in de spiegel...borstjes aaien, dan hand in mijn broekje en tja, dan weten we wel weer hoe laat het is... De spontane standjes zijn favoriet! |
Afwisseling maakt het juist leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |