![]() |
Rhcp
nog 1 week en 2 dagen :D
|
heeft er iemand een gratis kaartje voor mij?
|
nog 1 week en 3 dagen voor mij :)
ik heb er zin in :) |
Citaat:
:D |
hoe heet die laatste single nou nog es?
ik ben de naam kwijt en niemand die ik tot nu toe gevraagd heb weet t |
Can't Stop
|
de clip van Can't Stop is zoooo stoer he :D :D :D
|
Wegens produktionele wijzingen zijn er een paar honderd extra tickets vrijgekomen voor beide concerten van Red Hot Chili Peppers op woensdag 19 maart en donderdag 20 maart in Ahoy’ in Rotterdam. Dus in volle galop naar het postkantoor, want op = op!
|
aah dat is klote zeg want nou is het zeg maar dan nog mogelijk misschien, alhoewel een paar honderd is natuurlijk niks... maar tis wel duur en rhcp boeien me nie zo en heb niemand die mee gaat... dus neej toch maar geen angela, maar ik ga dr wel even naar vragen zo bij het postkantoor...
|
jeej vanaaf rhcp :D
|
Citaat:
|
Ik ben aanwezig :D
Maar heeft iemand enig idee hoe moeilijk het is om met een 1e ring kaartje toch gewoon beneden in de arena te staan? |
ik ga morgen :D
|
2 van mijn vriendinnen gaan vanavond, en hebben vanochtend pas kaartjes gekocht! Dus alles is mogelijk.
Ikke zou ook mee gaan, maar op het laatste moment mocht ik inene niet :( (n) ikke ben nu dus ook echt zeer verdrietig!!!!!!!!!!!!!!! |
ik ga morgen! :D
idd, weet iemand nog handice tactieken om met een minder kaartje toch in de pit te komen? dat is natuurlijk wel het leukste :cool: , iemand? |
mijn zus was ook een keer naar een concert geweest en toen waren ze al heel vroeg vertrokken. Dus toen ze daar aankwamen zaten al die mensen die vooraan stonden nog op de grond, dus zijn ze daar tussendoor gelopen en erbij gaan zitten, net alsof ze ook een kaartje daarvoor hadden :D
als iemand mij voorbij zou lopen zo, dan zou ik er eiluk tog wel iets van zeggen, maja. |
hm,alleen vrees ik dat je bij de ahoy dan weer alleen bij de ingang binnenkomt die op je kaartje staat en dat die alleen tot een bepaald vak leidt :( , ik hoop dat de kaartjes niet gecontroleerd worden om vooraan te staan, ik ga gewoon flink mijn best doen! beetje ellebogen werk enzo ;)
|
Citaat:
Ik heb 2e ring, maar Ahoy kennede zal het moeilijk worden om naar de pit te komen. De controle is te scherp (denk ik) en om naar beneden is het effe iets te hoog |
owwww echt wel pijnlijk om nu thuis te zitten en niet in ahoy!!!! :confused:
|
uhm....pit bij RHCP? whahaha!
|
t 'Is nie aardig... ik ZOU eerst misschien, maar ik kan niet... Toetsweek :'(
|
Citaat:
|
De peppers zijn zeer kut live. En ik kan t weten, want ik ben a 2 keer geweest. So there.
|
Citaat:
en wat ik van ze live heb gezien is totaal niet kut!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze wel degelijk goed live, hoe kun je nou zo energiek doen en altijd zuiver blijven zingen, en als je ze niet goed vind, waarom reageer je dan in een RHCP topic?
en tuurlijk heb je wel een pit in, waarom niet? sorry, maar niemand messed met de RHCP :mad: :mad: :mad: :D ik laat me opfokken, haha |
Citaat:
|
Citaat:
maar over die pit he?! die was er wel vorig concert... daar heb je echt geen "harde" muziek voor nodig! |
ik ben geweest gister.....helemaal uit mn kont gegaa...in tegenstelling tot de rest van het publiek...vaag maar het is zo.
de nummers die ze speelden (willekeurige volgorde) -by the way -scar tissue -around the world -under the bridge -give it away -suck my kiss -parallel universe -otherside -californication -purple stain (jaaaa) -right on time -this is the place -don t forget me -zephyr song -can t stop (briljant) -warm tape (briljanter) -soul 2 squeeze -john solo -een of andere versie van get up and jump (eindelijk weer wat van het eerste album) -me & my friends (een van de hoogtepunten) vlak voor de toegift ging chad nog vet met het publiek lopen spelen....ze hadden er gister vet zin in..dat merkte je gewoon...dat geluid in de ahoy is trouwens wel magistraal..ik heb genoten :) |
Citaat:
Stelletje freaks. (n) Maar samengevat; was echt geweldig gisteren :D Een joint, live concert én op de laatste minuut de laatste trein nog halen (y) |
Hoe was Mars Volta??????????????????
RHCP boeit me nie zo |
Citaat:
|
Citaat:
Ken je At the drive in? |
Citaat:
ik had gehoord dat the mars volta juist erg goed was |
Citaat:
RHCP was erg goed! ik stond helemaal vooraan. mwoehahaha (y) |
de muziek van the Mars Volta is bij vlagen wel aardig, maar hun performance is ronduit waardeloos, maar is sowieso niet mijn smaak :o en over smaak valt niet te twisten, hooguit te discussieren :o
|
Citaat:
De zanger was er niet bij. hmmm en ik hoor allemaal wilde verhalen over dat geschreeuw en er is dus nix van waar. |
Citaat:
shut up ;) |
mars volta was mixje van alles....klonk af en toe wel ok, goede drummer hadden ze, en die zanger ging vet cool uit zn kont...maar de geluiden waren niet echt van elkaar te onderschijden, in tegenstelling tot bij de peppers.
Ja idd wij gingen op de 1ste ring vet lopen jumpen en dansen en we kregen gewoon gezeik op het moment dat suck my kiss werd ingezet...dan ga je toch niet zeiken, maar genieten? Een vriend van me had een staplaats en had t zweetbandje van chad gevangen hehe ze waren in vorm vond ik...echt gruwelijke solo s en antwan zat er geen 1 x naast....alleen de zephyr song werd verneukt oh ja..wij misten de trein...anderhalf uur bij de burger king zitten vertoeven....zucht |
Citaat:
|
Citaat:
2e keer (in Utrecht) was echt muzikaal wat minder. Het geluid klonk niet zo als het moest, en er werden bijna alleen maar nummers van californication gespeeld en werd er door iedereen meegezongen. Toen ik met sir psycho sexy begon mee te brullen stond iedereen me lomp aan te kijken en zong ineens niemand mee. vind ik jammer... |
Ik vond het echt geweldig. Super.
Mars Volta was ook heel gaaf, alleen jammer dat het geluid beetje fucked was..werd een beetje een grote brei .. Maar dat lag volgens mij vrnml aan ahoy.. |
ik vond mars volta echt helemaal super :D
en de chili peppers.. ach... ze speelde wel goed, aleen wat een teringpubliek zeg.. :( zo dood als een gootsteenontstopper... en waarom moest je in godsnaam een bandje hebben om vooraan te komen :confused: ik stond op de helft lekker helemaal achteraan, lekker met z'n vijven uit ons naad te gaan, was veel beter dan die massa mensen die stilstaat |
Citaat:
|
Citaat:
|
t was echt super!!! kzat (stond) 1e ring en zag t heel goed alleen het merendeel op de ring leek dood... maar ik heb genoten :)
weet iemand wat er halverwege t concert gebeurde in t 1e sta-vak helemaal achterin bij t hek??? iemand kreeg 4 security mannen over zich heen... |
oeh, het was geweldig. the mars volta was ook zeer cool alleen klonk het geluid een beetje als een 'blur' van geluid ofzo, dat was wel jammer, maar wat kunnen die gasten uit hun dak gaan vooral die zanger! (y)
en de RHCP waren ook geweldig natuurlijk, alleen het publiek kon wel wat enthousiaster doen ja, ik had zitplaatsen en ging daar gewoon uit mijn dak, waren wel mensen naast ons die ons een beetje vreemd aankeken enzo, maarja. Ze zijn zeker wel heel goed live, vooral John, die gast speelt echt heel goed. :cool: |
Citaat:
waar zaten jullie trouwens, ik/wij in Vak DJ, 1e ring |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |