![]() |
bier :D
welk bier vind jij zoals het lekkerst? (of lust je helemaal geen gerstenat :P)
|
ik in ieder geval duidelijk hertog jan en kriek
|
Hertog Jan
Amstel 1870 |
geen van allen:o
|
als er iets is wat ik vies vind...
|
kriek en koninck
|
Als we het over pils hebben zeg ik ook Hertog Jan.
Ik ben ook een fan van Hoegaarden, Hoegaarden Grand Cru en Hertog Jan Herfstbok. |
Nee, bier lust ik echt niet.
|
Grolsch is de standaard. :)
|
Westvleteren 12
|
Uit de tap: Brand & Wieckse Witte
Uit de fles: Corona |
Ik moet er niets van hebben, maar zoals m'n pa ooit eens zei (heeft 'ie gejat uit de gamma reclame): "een goede wijn... is nog geen bier!" :p
|
Citaat:
Een goede wijn overtreft bier in het kwadraat. Heb liever een heerlijk flesje rose of witte wijn op het terras dan een biertje. |
Citaat:
Aldus iemand die Corona als favoriete bier uit de fles heeft..... |
Citaat:
|
Bier: --> Drugs & Alcohol
|
het valt toch ook onder drinken? :confused: ik weet niet wat jij met je bier doet maar ik drink het meestal :P
|
bier : gatverdamme
|
waarom dat gote lettertype? iets te compenseren? :p
|
bier..
morgen post ik :p |
ik ga voor duvel
|
ik heb pas wat van "het elfde gebod" gedronken, datwas echt lekker en een desperados laat ik ook niet aan mn neus voor bij gaan...maar ik hou van heel veel bieren!
|
Doe mij maar Heineken, Palm of Amstel :cool:
Wat echt niet te zuipen is, is Oranjeboom :o |
Citaat:
|
zuip nie veel, dus onthouw t nooit.... vd week had ik bavaria voor t eerst in tijden... vonk wel lekker.... heineken n stuk minder.....
|
WTF hier is al een topic over man! post daar dan in :rolleyes:
|
ja ik had hem eerst ergens anders gepost, maar ze hebben hem verplaatst, don't blame me, ik kom nooit op het drugs en alcohol forum
|
1. Grolsch
2. Palm 3. Heineken Grolsch Kanon ook wel lekker op z'n tijd. |
Hertog Jan
Hoegaarden Leffe Dubbel En nog een stapels andere speciaalbiertjes |
GROLSCH
En een heleboel Belgische bieren en Duitse en Ierse |
Zeegeuse & kriek :rolleyes:
|
veel zuipen bier
|
Bier, bier, bier...
het gaat altijd over bier... stoer hoor! :rolleyes: Als iedereen limonade zou drinken, zou dat weer stoer zijn... rare wereld. :p |
bier komt uit belgië;
westmalle, rochefort, chimay, grimbergen, leffe, bellevue, hoegaarden, delirium tremens, la chouffe, duvel, straffe hendrick, timmermans, lindemans, palm, liefmans.. kan nog wel even doorgaan.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb ik niet echt een favoriet, als ik en kratje haal zal dat waarschijnlijk grolsch of hertog-jan zijn. En een kanonnetje op zn tijd gaat er ook goed in :) |
Citaat:
het kanon.. ik zeg maar niets.. |
Nou ja, ieder zn smaak, en jupiler incident is inmiddels ook al 3 jaar geleden, dus als ik weer eens de kans krijg zal ik het misschien weer proberen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Jupiler is koningsbier, heerlijk gewoon! Maarja , ieder zijn mening ... :rolleyes: |
Hertog Jan.
In tegenstelling tot andere merken pils is Hertog Jan ook te drinken als het lauw is. Andere merken pils zijn lauw gewoon vies.(n) Ik moet me helaas beperken tot pils omdat ik met andere biersoorten (witbier, bockbier, etc.) nog bijna geen ervaring heb.:( Maar dat komt nog wel. |
Bij pils ga ik uiteraard voor St. Christoffel uit Roermond (y)
|
ik ben heel erg...
Amstel Bright |
Citaat:
tis datje het zelf zegt.. |
Leffe :)
|
PAALLMM
jah, leffe, hoegaarden, mar das algemeen bekend ;) overigens vind ik brouwmeester (jaja, Aldi, krat: 4.80 euro oid) ook goed zuipbier voor zn prijs beetje bavaria niveau ofzo, niet speciaal maar goed binnen te houwe ;) zuipbier dus alfa is trouwens ook best lekker eigenlijk.. jah mn vader heeft wel smaak ;) (tenzij ie karlsquell drinkt GATVERDAMME) |
|
1. palm
2. duvel 3.heineken |
Dikke Mathilde (Belgisch)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |