![]() |
Eten is echt het mooiste wat er is
Ach, geen uitleg nodig. Eens, oneens?
|
het is leuk om te doen,....... zolang het lekker is en je maag niet vol zit :o
|
Soms wel ja
|
eens...
alleen helaas ook dikmakend als je het teveel doet |
oneens, ik heb heel vaak geen zin om te eten
slapen is het mooiste dat er is (y) |
Citaat:
|
Absoluut mee eens. Als 't gerecht en de ambiance het toelaat, tenminste.
|
Geef mij maar een meid :)
|
Eten is absoluut super, de ene keer natuurlijk wat lekkerder dan de andere keer, maar om nou te zeggen: het mooiste wat er is... Lijkt me ook weer wat overdreven ! :)
|
Ja eten is leuk!
|
echt... ik HOU van eten...
ik hou ook van lèkker eten... ik hou zoveel van eten... dat ik alleen nog maar lekker eet... maar dan ècht lekker, en ècht uitgebreid... ik eet dan ook de hele dag door :D |
nou ja het mooiste wat er is is ook weer overdreven :rolleyes: maar ik denk er wel heel vaak aan :D en ik kan dan ook absoluut niet lijnen...zooo erg... (n)
|
liefde is het mooiste wat er is :p
|
Ik ben het ermee eens dat slapen het mooiste is wat er is. het is leker warm, je kan dromen (en dat is niet mis), en daarna ben je lekker uitgerust!!! :D
|
SEX is het mooiste wat er is;).. en idd eten komt daarna:P..
|
Ik ben het ermee eens. Ik geniet er echt van :) MAar wil het dan ook altijd en overal :|
Triest eigenlijk. Maar dat is voor iedere persoon verschillend. |
Oui, maar het is niet triest. Hoe heerlijk simpel en deugdzaam is het om het allermeest te genieten van een basisbehoefte... Ahh... Tuurlijk zijn er mindere eetpartijen, maar als 't goed is... Dan gaat 't voor alles.
|
Als je heel erg honger hebt wel.
|
Hoewel ik verslaafd ben aan eten, vind ik het errug triest om het het mooiste wat er is te noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind eten ook zo mooi, ik hang het altijd aan de muur:p
|
Citaat:
het is waar... in mijn zus d'r huis hangt het eten aan de muur... of zit het erin ofzo... paté... smeerkaas... bah.. |
Ik vind het jammer dat eten nodig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eens, eten is ownage
|
oneens.
eten is nou eenmaal een noodzakelijk iets, maar ook niet meer dan dat. |