![]() |
nootmuskaat(again:|)
ik heb een btje rondgekeken in de andere nootmuskaat topics.. maar ik had niet echt een duidelyk antwood gevonden.
als je dat wilt doen hoeveel moet je dan innemen? een hele noot ofzo? of is dat teveel? en je kan ze kopen in de supermarkt? owjah en als de forumbazen het niet goed vinden dat ik er nog een topic over heb geopend.. sorry b.v.d :) |
minimaal 1 heel potje met poeder op minimaal 2 of 3 van die dingen geloof ik *weet niet zeker dus niet schelde :o *
maar t is echtttttt heeel vies.. niet doen (n) |
whaha we hadden net ongeveer een lepel van dat spul genomen(ja we zyn wanhopig, maa wat wil je als je geen leven hebt..)
nja zow vies was het nou ook weer niet :p maar is er niemand die het wel zeker/ongevee zeker weet? |
Als je zin in een leverbeschadiging hebt (y)
|
ik mag het toch wel gewoon vragen. ik wil er eerst gewoon meer over weten.. dat ik net wat heb genomen was om te poeven zeg maa, das toch niet genoeg.. dus..
anyone else? |
Zoek er eens wat meer over op...
www.google.com ofzo en kom tot de ontdekking dat het echt niet zo fijn is .. :rolleyes: ga dan gewoon blowen ofzo.. En als je echt wilt gaan trippen dan zou ik paddo's nemen. Maar ook niet uit 'wanhopigheid' aan beginnen.. |
Sorry, genoeg topics over nootmuskaat.
Ik geef je 1 raad: Don't. Zonde van je lichaam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |