![]() |
*Hoe vertel ik dat?*
Hoe vertel ik mijn huidige vriend dat ik voor hem met een andere jongen wilde en er nu weer mee in me hoofd zit?
Dat ik die jongen leuk vind. |
EN...ik en mijn huidige vriend hebben de laatste tijd nogal wat onenigheden en ik zit te twijfelen of ik het niet wil uitmaken met hem en met die andere jongen wil verdergaan.
|
ehm......, gewoon, zeg tegen hem dat je es goed met em wil praten en stort je hart uit.......
|
Had jij niet al een topic?
En ik zou niks zeggen, uitmaken. |
ja ik zou graag willen praten maar hij word zo snel boos.
En miro ja ik had al een topic maar niemand reageerde. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit er echt zo erg mee dat wil je niet weten. |
Citaat:
|
Ja is goed.
Dank je! Ik ga nu slapen want ik ben echt heel moe. Doei xxxxjes |
Kan iemand mij helpen?
Ik ben er nog steeds niet uit. Gister heb ik mijn vriend gesproken en gevraagd waarom hij zo gek deed enzo en toen hebben we dus ruzie gekregen. :rolleyes: Ik weet het niet meer. Please help me! |
Ehm....je twijfelt en wilt met hem naar bed ?
|
Citaat:
Ik denk dat ik hem een brief zou schrijven, wel een beetje laf misschien, maar wel beter te doen dan hem het recht in zijn gezicht zeggen denk ik |
Citaat:
NEeh, even serieus. Het is idd wel merkwaardig dat je blijkbaar wel met em naar bed wil. Ten eerste.....hoelang hebben jullie al wat? Als het relatief nog niet zo lang is, zou ik het er niet zo heel zwaar op leggen, en het gewoon uitmaken. Het is duidelijk dat jij je niet prettig voelt bij hem, want je durft geen eens een goed gesprek met hem te beginnen omdat ie zo snel boos word. En je hoeft hem er echt niet bij te vertellen dat het mede komt omdat je iemand anders leuk vind. Dat is voor hem waarschijnlijk ook alleen maar vervelend. Maar bedenk wel is voor jezelf of je nou echt van die andere jongen houd, of dat het zomaar een bevlieging is. Als je het nu uitmaakt kan je niet meer terug. |
eerlijkheid duurt t langst....
|
Citaat:
|
Eerst tape je mond af. Dan bind je zachtjes zijn handen vast. Dan kan je zolang tegen hem praten als je wilt en hij zal niet boos worden als je het hem allemaal verteld...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg het gewoon voor als het er een keer van komt dat wil ik wel weten hoe of wat. Ik kan dan namelijk niet ff snel naar ut forum schieten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar ja. Je moet dan wel alles op durven te biechten en dat durf ik gewoon niet. |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=403227
Het bovengenoemde topic laat ik open, want daar staat de meeste achtergrondinformatie. Deze doe ik dus dicht..het gaat namelijk over precies hetzelfde. xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |