![]() |
[schetsje] Cool brother ofzo..
Ff onder 't chatten zitten krabbelen.. dit kwam eruit.. nix bijzonders maar hij had wel wat :P
http://members.lycos.nl/vincentbisschop/coolbro.jpg Post hier waarscheinlijk wel meer schetsjes.. be sure to check em out! :p |
Heb nog kewlere schetsjes gezien op je site ;) Maar vind deze ook weer zeer geslaagd hoor! *fan modus*
|
sjah. oh well, toch nog iets wat je van saaie msn gesprekken overhoud huh :P
|
da's wel een erg robuste kerel zeg :p
|
Pff.. dope hoor :)
Zit je ons nou telkens opzettelijk jaloers te maken ofzo? ;) nee hoor.. respect :) |
ik vind em ech vreselijk goed, je lijn gebruik is zo geweldig :eek:
(y) (y) |
:D Cool jah.
Een dingetje (ja ik moet weer zeuren): Die ketting klopt niet, die schakels gaan nu door elkaar heen, ipv door elkaar gaten. Als je snapt wat ik bedoel... :D |
Citaat:
thnx guys! |
Citaat:
|
Gruwelijk (y)
Met wat heb je dit nou getekend? En een dingetje: het lijkt wel alsof zijn (voor ons) linkerarm uit twee armen bestaat ofzo, beetje raar ziet het eruit. |
Citaat:
! am ME(is dat een naam?): ik zie wat je bedoelt ja.. van die arm. Enne 't is met nonreplobleu vulpotlood getekend.. gewoon soort gewoon kleurpotlood, kan je helaas ook niet gummen.. |
sjeez... heb ff alle tekeningen bekeken net van jou hier op de site... pff, imposant.. (ja die armen ook) ben zo zwaar onder de indruk...
en als dit gewoon een schetsje is... respetc! hehe, ik ben fan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://home.hccnet.nl/w.vdheuvel/ima...art_spawn7.jpg
http://home.hccnet.nl/w.vdheuvel/ima...rt_spawn13.jpg Ik zei ook niet dat je achterlijk was maar ik heb ze nog nooit anders gezien. Is trouwens geen kritiek tov jou want bij jouw tekening is 't gewoon dope :) |
hehehe, check wat ouwere Spawn :) enne thnx :cool:
|
Hmmja de tekenstijl van die knakkers is wel aanzienlijk verbeterd....
Overigens die soul brother d00d lijkt 'n beetje op wat eens (of nu nog steeds weet niet) in de PU stond. Alleen daar vond ik het overwegend dom jij doet 't beter. |
Thnx dude! in die tijd was ik nog een klein menneke.. Maar die stijl trok me toen ook al aan, altijd die robots die uit losse delen enzo bestonden, geweldig..
ik ben nu eigelijk pas een klein jaartje bezig met comicstyle tekenen.. tekenen doe ik altijd al, maar 't was altijd wat realistischer enzo.. khad niet echt een stijl... Nu dus eindelijk wel hehe.. Volges mij is die dude al zo'n 5 jaar weg bij de PU... tenminste, sinds zo lang hek geen PU meer aan geraakt :p |
McFarlane roeleert :>
|
McDonalds ook.. Ontopic! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar over die ketting he,
het kan ook zijn dat er bij de kettting op de plaatsen waar de schakels elkaar omringen een versmalling is aangebracht, en dat de diameter van de dikte van de schakels van de ketting op die plaatsen dusdanig is versmalt dat het líjkt alsof ze elkander doorboren, maar dat het in werkelijkheid niet zo is omdat de rest van de schakel de dunnere gedeelten overlapt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |