![]() |
Welke artiest zou jij willen zijn?
Je zou eventueel kunnen posten waarom..
|
Sieb
|
Paul Baloff, gewoon een strakke gast :cool: .
|
Maynard James Keenan, vanwege zijn magische kracht als zanger en perfecte teksten.
|
Anneke van The gathering om haar mooie stem. En Tori om haar geweldigheid. En An Pierle om haar gekheid.
|
Jimi Hendrix, omdat hij woodstock heeft meegemaakt en een geweldig muziekant is
|
jim, dan kon ik ook superveel fans krijgen met een imitatie van een stofzuiger
|
:D @ ufke
ik zou fred durst willen zijn. |
1: met kutmuziek veel geld verdienen
2: hij kan alle wijven neuken die hij wil , ondanks z'n rotkop ja ,da's eigenlijk niet de moeite waard..... ik denk dat ik iemand anders wil zijn... |
Jamai natuurlijk!!!1
heel beroemd zijn is echt true op je 16de |
Ik wil Varg Vikernes zijn, want dan kan ik ook 21 jaar lang in mijn reet geneukt worden door noorse gevangenis negers.
|
Citaat:
|
Citaat:
als we zo gaan beginnen.... dan wil ik quorthon zijn, vette bagger uitbrengen terwijl je fans het geweldig vinden. en dan ben ik kluizenaar. |
Citaat:
http://www.geocities.com/SunsetStrip...handroandq.jpg |
ja dat zijn homo's
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, eigenlijk niet :) |
Citaat:
|
Jody Bernal. Kijken hoe het is om 1 hitje te hebben en daarna uitgekotst te worden. Ik denk dat je ego dan een hele grote deuk oploopt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Thomas Lang :P
|
Hmm sja goeie vraag dude.
|
'k kan dr genoeg noemen.
|
Well bring it on
|
de zanger van candlemass, jezus wat een stem :eek:
|
jimmie hendrix. mwa vroeger dan :P
|
Alexi Laiho.. ik wil ook op m'n 21e zo gitaar kunnen spelen en in zo'n band zitten
|
steve harris (y)
|
Ik zou Shannen Hoon wel willen zijn, maar hij is dood :D
Anders Brandon Boyd van Incubus (y) |
Matthew Bellamy, hij is cool, kan goed zingen, pianospelen en gitaarspelen.
|
Billy Corgan
|
James Dean Bradfield, dan had ik een nummer geschreven dat I Fucked God Up The Ass heet geschreven
en hij heeft altijd leipe zonnebrillen |
Chuck Schuldiner, die is alleen morsdood, beetje sneu.
Dan maar John Tardy (Obituary), heeft brute stem en lijkt me wel een puike kerel. Gene Hoglan ook wel, kijken hoe het voelt om twee kapotte knieën te hebben door het drummen in tachtig bands. |
ik zou wel eens 1 dagje captain jack willen zijn, weet ik ook hoe het voelt om een neger te zijn
|
Citaat:
|
Fat mike, hij is zichzelf, heeft een hele vette stem die hij gebruikt in een nog vettere band (NOFX)
Echt een geweldige band, met een erg vette voorman! |
Ik zou wel Hind willen zijn!!!
Ook al is ze uit Idols en is het al lang afgelopen, ze kon wel het allerbeste zingen!!! -xxx- |
liam howlett
omdat hij een muzikaal genie is én lekkere chicas scoort |
Jay Z
Waarom respect ontvangen in the Biss, en gewoon zo goed zijn dat je je rhymez onthoud en niet opschrijft |
ja als we zo gaan beginnen, dan wil ik shaggy zijn.
|
Snoop Dogg
He paid da cost to be da boss. |
Manda-rin van Bis, gewoon omdat 't een kik wijf is. Een dagje Christina Aguilera zou ik ook wel willen proberen. Ik heb namelijk geen idee hoe 't is om slet te zijn.
|
David Bowie.
nee eigelijk niemand.. ja ik weet het Jamai! onee toch niet, uhmm ik ben mezelf=al een artiest :) |
2pac!!!!!!
JAJAA:d XXXiezz |
Citaat:
Citaat:
Q. |
Citaat:
Het is ook maar hypothetisch hoor, of hoe heet zoiets. Ik ben ook niet meer op jou als je die ene bent, maar nu wel. |
Gwen Stefany
En dan zou ik de hele dag masturberen. :D |
Jessicka Fodera.
Verrassend he. :rolleyes: Ik vind het gewoon ongelofelijk wat ze in 28 jaar allemaal bereikt heeft en dr stem en teksten zijn gewoon geweldig. |
Tina Turner ze heeft zo'n lekkere stem en ze doet waar zij zin in heeft.
pittig wijf;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |