![]() |
's nachts eten!
vreetkicks, als je thuiskomt of onderweg bent naar huis van op café te zijn geweest of 'n goeie fuif... :o iedereen kent 't fenomeen wel ;)
Wat, waar, wanneer? Pizza, Kebab, Frieten... Thuis, in Kebabzaak...? |
chips ofzo (y)
*honger* :( |
oeh chips, ook nog 'n goeie (y)
*heeft niet in huis* :| CAKEJES (y) :o |
ik heb ook geen chips meer :(
wat moet ik nou eten, ik sterf :eek: |
chips, saucijzebroodje, broodje knakworst met mayo en mosterd :D offeuh een mars of yoghurt of een boterham met kaas
of een bolletje met veel warme roomboter ik kan uren doorgaan......:D |
turkse pizza...met sla zonder saus...
|
Het liefst eet ik pizza na het uitgaan. Soms ook wel tosti's, eiersalade+toast of gewoon chips :)
|
Bij gebrek aan een slaap/eetritme komt dit bij mij nog wel vaak voor :o
's nachts, rond drieën oid, meestal iets gezonds. Iets dat geen lawaai maakt bij het klaarmaken, omdat anders de fam wakker wordt. |
Broodjes, tosti's, pizza's, patat. Best wel standaard eigenlijk, als het maar veel is.
|
Van 'snachts eten wordt je superdik maar achwatdehell als je een vreetkick hebt ben je toch niet te stoppen. Wij eten hele pizzas,tostis, chocola <-- veel, etc. Geen chips overigens.
|
shoarma en falafel is echt beter
|
Frieten... het liefst in de frituur... altijd...
|
snachts na het stappen, lekker tosti en eieren eten
heeeeerlijk |
als ik s nachts thuis kom, gaat er altijd wel een dikke bak met chocolade cereals in!!
|
Het liefst ga ik meteen mijn bed in, dan heb ik ook geen honger meer als ik slaap. Maar als er nog M&M of chips staat, dan kan ik daar niet van af blijven hoor!
|
hmmm.... tosti's en tomatensoep :D
of chips of ehhhh koekjes slecht ben ik eigenlijk... |
shoarma :)
|
mijn broer heeft nogal es de neiging frikadellen te eten snachts.. soms doe ik mee :d of van die snacks, nasischijfjes, bamidingen, bitterballen etc, of patat :| frituren, in ieder geval :D
|
Eigenlijk nooit
|
eerst gingen we altijd eiren eten na het stappen, of iets uit de oven ofzo....tegenwoordig probeer ik na het stappen gewoon veel water te drinken en niks meer te eten.
|
Damn! ik krijg nu gewoon gruwlijke zin in lekkere dingen!
Neen ik beheers(ch) me.. |
Ik heb een keer van 11 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends in een restaurant gewerkt, en toen kregen we om 8 uur 's ochtends biefstuk met bier :D
|
liefst een boterham met pindakaas :D
|
Citaat:
|
of crackers met smeerkaas :o
|
snachts eet k vrijwel niks meer eigenlijk
|
Ik heb wel vreetkicks, maar nooit 's nachts (of ik moet niet kunnen slapen.) 's Middags wel als ik van school thuiskom, dan heb ik een onbedwingbare behoefte aan driehoekjeszoutjes van de AH, rijstepap, kaasbolletjes, lekker brood, vruchtensap ed.
|
MacDonalds soms voor het uitgaan en àls ik 's nachts eet dan eet ik thuis boterhammen.
|
chips?? als ik thuis kom heerst er in mijn mond een woestijnklimaat!liever geen droge troep..
CLUB SANDWICH is het antwoord... En heb je daar geen tijd voor? tja...chips..en veel water! |
chips, falafel, koekjes, popcorn... :o
|
hetgene wat snel klaar is en in huis is... kortom, iets totaal willekeurigs...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om rond 4-5u 's nachts 'n frituur open te vinden... :( :o |
Citaat:
In Hoorn sluiten overal om 2 uur de deuren, hoewel het binnen wel doorgaat. Dus als je dan naar buiten komt, ga je maar beter nog wat in huis hebben (y) Falafel heerst trouwens inderdaad ook wel (y) |
Citaat:
Ik weet niet hoe laat de meeste gesloten zijn, één frituur weet ik in Mol open zijn tot 3u op vrijdag en zaterdag, maar dat komt omdat die in 'n straat met 12 café's op 100m ligt... ;) Kebabzaken blijven wel langer open, maar friet kan je daar alleen maar bij de schotels krijgen :o |
Als we ergens nog gaan eten dan gaan we of naar de kebabzaak of naar de snackbar. En als we thuis wat gaan eten dan is het meestal gewoon chips, snoepjes of brood.
|
hmz, ik eet echt nooit 's nachts... ik vind het al moeilijk om 's ochtends wat door m'n strot te krijgen, dus laat staan midde in de nacht
|
we hebben heel lang kant-en-klare creme brulé in de vriezer gehad en daar zette ik er dan als ik thuis kwam 1 of 2 van in de oven. dat was echt onwijs lekker voor het slapen gaan. maar ze zijn niet meer te koop :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |