![]() |
[F1] Race Maleisie, Sepang, 23-03-2003
Zet hier je voorspellingen neer voor de aankomende race op het circuit van Sepang in Maleisie.
Ik begin met mijn top 6 voor de kwali en de race. Kwalificatie: 1. Coulthard 2. Montoya 3. Raikkonen 4. M. Schumacher 5. Button 6. Barrichello Race: 1. Coulthard 2. Raikkonen 3. Montoya 4. Barrichello 5. Button 6. Verstappen |
moet er nu niet een top 8 worden gedaan omdat er 8 punten kunnen halen? ;)
denk niet dat McLaren het kunstje van afgelopen weekend kan herhalen. Kwali: 1. Schumi 2. Barrichello 3. Coultahard 4. Montoya 5. Raikkonen 6. Ralf 7. Panis 8. Button Race: 1. Schumi 2. Coulthard 3. Ralf 4. Barrichello 5. Panis 6. Button 7. Villeneuve 8. Trulli |
Race:
1. Schumi I 2. Rubinho 3. DC 4. The Iceman 5. Heidfeld 6. Joske 7. Fisico 8. Panis |
ik zou echt niet weten wat het zou worden. Tegenwoordig is dit gewoon volstrekt moeilijk om te gaan zeggen. Want wie weet zie je starks gewoon een minardi op een P8 staan gekwalificeerd...
Je weet het nooit :) De race is toch iets anders, tenzij het ga regenen maar daar ga ik ff niet van uit :) 1. M Schumacher 2. JP Montoya 3. K Raikonnen 4. R Barrichello 5. O Panis 6. D Coulthard 7. J Villeneuve 8. R Schumacher EN als het nou zou gaan regenen, gok ik wel op Jos in de punten :) |
verstappen wint, rijdt de rest op een rondje achterstand
|
1. M. Schumacher
2. D. Coulthard 3. R. Barrichello 4. K. Raikonnen 5. JP. Montoya 6. R. Schumacher 7. J. Villeneuve 8. J. Verstappen Dit keer geen pech met de wagen voor Schumacher, dus de overwinning is voor hem. Coulthard doet weer goed mee, en na zijn overwinning van vorige week, nu een 2de plaats en blijft dus nog leider. Barrichello doet geen crash, en vervolledigt het podium. Raikonnen en Montoya maken er een spannend onderonsje van, en rijden in deze volgorde over de finishlijn. Broertje Schumacher doet het iets beter dan vorig week, evenals Villeneuve die zijn eerst punten pakt dit seizoen. En een kleine verrassing, achja we mogen toch dromen, Jos pakt zijn eerste punt. |
*Hoopt op een race als 2 jaar terug*
Race (regen valt met bakken uit de hemel ): 1. M. Schmacher 2. K. Raikonnen 3. J. Verstappen :cool: (y) 4. O. Panis 5. M. Webber 6. J. Trulli 7. G. P. Montoya 8. D. Coulthard |
Kwalificatie:
1. M.Schumi 2. JPM 3. Barri 4. SC 5. R.Schumi 6. Trulli 7. Kimi 8. Frentzen Race: 1. M.Schumi 2. Barri 3. JPM 4. Trulli 5. Kimi 6. Button 7. Heidfeld 8. * hoopt * Jos! :cool: Uitvallers onder meer R.Schumi en DC. |
Citaat:
|
Wooo, ik zal hem maar ff weer uppen voor hij weer naar pagina 2 verdwijnt en dan voor je het weet is ie niet meer te vinden:D
Maar goed, ik denk dat Ferrari de dubbel pakt. De McLarens worden 8 en 9 door foute banden keuze tijdens druppelende regen. De Williamsen eindigen wel in de pnt, op plaatsen 5 en 6. Renault scoort zeer goed met een 3de plaats en Fisico heeft er ook zin in 4de. Op de 7de plaats, jawel dames en heren, onze Jos! Door de regen he, hij crosst vooruit en pakt mooi 2 pnt. |
Het is zo jammer dat iedereen zo positief over Minardi is. Het zou leuk zijn, maar het feit is dat ze gewoon veruit het langzaamste zijn. Met een droogweer-race worden ze echt weer laatste of vallen uit. Zie de trainingstijden. In de regen denkt meteen iedereen dat Jos punten kan pakken ofzo. De kans is wel groter, maar iedereen kan dan verassend uit de hoek komen. Want weten we hoe Alonso of Pizzonia in de regen zijn?
Naja, we zullen t zien.... |
race:
1. Schumi 2. Barrichello 3. Montoya 4. Ralf Schumacher 5. David Coulthard 6. Jenson Button 7. Jarno Trulli 8. Kimi Raikkonen |
beetje te laat voor de kwalificatie, maar de race:
1. M. Schumacher 2. Montoya 3. Coulthard 4. Barrichello 5. Raikkonen 6. Panis 7. Fisichella 8. Heidfeld 9. Verstappen :D |
Race:
1. Barrichello 2. Montoya 3. Coulthard 4. R. Schumacher 5. M. Schumacher 6. Trulli 7. Verstappen :p 8. Raikkonen |
Woei, Alonso op pole! Wow, wat een verrassing! :) :cool:
|
Alonso en trulli laten hun talent zien:cool: ze zullen allebei wel heel licht zijn;)
Wordt een mooie start:) |
Citaat:
|
Op welke zender kijken jullie naar de F1? Vlaanderen zend de wedstrijd morgen vroeg niet uit omwille de oorlog in Irak :mad: Ik kan naar de waalse TV kijken, maar dat is dan in het Frans :(
|
Citaat:
En hou in godsnaam op over dat Jos-gedoe, die gast rijdt dit jaar geen punten in de staat waarin die Minardi nu is :p |
Citaat:
|
heolaat is race nou
:confused: |
Was niet echt leuke race...wel spectaculair, maar de gevechten enzo waren niet heel spannend. Hitte was wel extreem.
En stom van Schumacher in de 1e bocht! |
Citaat:
Mooie race voor Alonso :) En eindelijk eens een overwinning voor Kimmi. Gelukkig M schumacher ook nog in de punten zodat hij nie te ver achter blijft met de rest, verschil is nu al wel 8 punten. Maar wie weet komt straks Ferrari wel beter terug met hun nieuwe wagen :) |
Citaat:
Maar RTL 5 kan ik niet zomaar ontvangen.. |
t was verrassend, k heb de grote crash wel gemist, maar die zie ik vanmiddag/vanavond nog wel
|
Citaat:
Satteliet? ;) :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zoo blij voor KIMI :D :D :D ;) :p
en natuurlijk ook toppie voor Alonso :cool: |
Leuke openingsfase van de race, er gebeurde veel :) daarna werd het rustiger, maar dat kwam door de tactieken. Leuk voor Kimi en met Alonso als andere jongere op het podium is al een deel van de succesvolle rijders in de toekomst bekend.
Wel een vuile actie van Schumi in de eerste ronde en hij kreeg de rekening gepresenteerd :cool: Jos, tja... 13e meer zat er niet in. Maar hij rijdt hem uit, das weer een pluspunt. (y) |
Was weer een leuke race... :cool:
Wel een sh*t-actie van die Schumacher... Hij veroorzaakte het ongeluk waarin Jos uiteindelijk zijn achtervleugel bij beschadigde. Jammer dat hij de pits in moest en meteen een ronde achterstand had. :( (n) Voor hem was de race weer snel voorbij. Toch ben ik blij dat hij die race toch gewoon uitrijdt. Daaraan zie je dat hij er echt alles voor over zou hebben om die Minardi sneller te laten gaan. Laten we hopen op meer snelheid voor de Minardi's in de rest van het seizoen. :) Kimi en Alonso waren (y) . Toch hoop ik weer op regen over twee weken in Brazil... :D |
Citaat:
|
Citaat:
Jos rijdt op dit moment volgens mij zoveel mogelijk data bij elkaar zodat het team daarmee aan de slag kan om de wagen op aerodynamisch gebied te verbeteren. Hij zal wel hopen dat hij in de punten terecht komt maar hij ziet zelf echt wel in dat dit er met dit pakket er lang niet in zit. T is gewoon goed om te horen dat hij nog heel gemotiveert is, ondanks de toch wel zeer teleurstellende seizoenstart. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |