![]() |
modepolitie
Iemand gisteren de modepolitie gezien? Als ik dertig ben wil ik ook nog zo'n kontje!!! (en ow ja, die broekinjesokkenlook kan dus echt NIET he)
|
Gisteren niet vorige week wel...ik vond het nogal vreemd..het was toch de bedoeling dat ze een complete garderobe kregen? en die vrouw kreeg 3 setjes ofzo....
|
it's the suede-denim secret police! they have come for your uncool niece!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het wel superkoel. Alleen dat 3e setje die die vrouw kreeg was echt niet om aan te zien. Over de rest was ik ook niet bepaald enthousiast. En de inhoud van d'r kledingkast was ook echt walgelijk. |
Hebben we het nou over dat meiske in haar hotpants of niet?
|
Nee :|.
Die met dat stevige postuur. En al die afschuwelijke bontjes :| |
Citaat:
http://home.planet.nl/~vrie1249/1985_2.jpg => Over modepolitie gesproken :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat kan écht niet he :) |
Citaat:
|
Wat een evil progamma, maar heerlijk hoe ze al die mensen subtiel ( en soms wat minder subtiel) afzeiken :D
Ik vind eigenlijk al die kledingcombinaties die ze weggeven in ruil voor een hele garderobe niet zo geweldig, zo mooi is het helemaal niet. En die laatste combinatie van dat mens, met die pofbroek en die rollade schoentjes..walgelijk. |
ik heb er wel veel reclamespotjes over gezien maar het zelf niet gekeken. wat gebeurt erin? mensen afzeiken om hun kleding?
|
een reden om tv te kijken?..
|
ik was vergeten te kijken, wilde het wel zien eigenlijk :/.
|
Citaat:
|
Gaan ze alles weggooien wat dat mens leuk vind en lekker vind zitten... Like :confused:
Moeten ze écht niet bij mij proberen..! |
kheb 't niet gezien, en tklinkt triest eigenlijk...
|
Citaat:
Dat word van te voren afgesproken en volgens mij krijgen die mensen hun kleren gewoon weer mee naar huis.. |
zijn 't echt 2 van die domme huppelkutjes die voor de uitzending de fancy hebben doorgebladerd? of valt 't mee?
|
Citaat:
Dat mens was verliefd op die rode nep-leren jas... En omdat twee mode-tutjes hem niet mooi vinden mag ze hem niet meer aan? Maar ja... Kheb me gewoon zitten ergeren... |
Citaat:
Wat een achterlijk programma! Dat ze een nieuwe garderobe gaan uitzoeken, ok. Maar je gaat toch niet de kleding die ze nog had weggooien? |
Dat ene mens is dan toch die Patty, styliste-typetje toch? Volgens mij heeft ze trouwens zelfs bij de Fancy gewerkt, dus zo erg zat Rodina er niet naast. :D
|
Ik vind het een slecht programma. Die dozen zitten iedereen af te zeiken, maar zelf hebben ze ook geen stijl. Ze hadden echt afschuwelijke en a-modieuze spullen voor die vrouw in de make-over aangeschaft...
|
Citaat:
Vooral ook hoe ze haar behandelde.. zo van " ja je bent nogal stevig en voor deze rok zou je toch wat kilootjes af moeten vallen.." Nou JAA! Neen tis niet mijn kopje thee dat programma... |
Citaat:
|
Vond het niet echt boeiend, en bovendien, die witte schoenen konden toch nog best? Oke, niet volgens de laatste mode, maar ze zijn niet lelijk ofzo.
|
huhuhuuhuhu. ze zuigen
|
die met die dreads is nog okay maar die ander pff ze zagen er zelf ook niet uit vond ik.
|
Dat krijg je als twee veertigers zich gaan voordoen als hippe meiden van 20... :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |