![]() |
paranormaal de verschillende vormen
Dit is een nieuwe discussie
heb je wat te melden over deze onderwerp mag je het best plaatsen |
begin jij maar
|
Misschien zou je een inleiding in het onderwerp kunnen geven?
Bv waar de discussie precies om draait? En om welk punt het jou het meest gaat? |
pa·ra·nor·´maal (bn.)
1 betr. hebbend op wat niet met de normale zintuigen waargenomen wordt => buitenzintuiglijk. Dus alle dingen die buiten onze zintuigen om gebeuren. Theoretisch gezien zou je dus ultraviolet en infrarood paranormaal kunnen noemen :cool: maar misschien dat je beter aan kunt geven waar je hier precies over wilt discussiëren? Misschien dat je het over de verschillende onderdelen wilt hebben en de geloofwaardigheid daarvan? - geesten - telekinese - telepathie - spreuken - kristallen/stenen - enz. zoiets? Op zich wel een leuke poging om weer wat discussies op gang te brengen, maar ben bang dat als je je vraagstelling zo laat het onderwerp té breed en daarmee onoverzichtelijk wordt. |
Psychokinesis:
Telekinesis, Pyrokinesis Cryokinesis Biokinesis Electrokinesis Aerokinesis Telepathy Empathy Remote Viewing Controlled Remote Viewing Energy manipulation Astral Projection Precognition Remote Presense Phasing |
helder-ziend
helder-horend helder-ruikend helder-voelend helder-proevend ????? En tjah wat verstaan jullie onder paranormaal. Dat is zo subjectief als wat! Al die ki dingen vallen te leren, dus ik vraag me af in hoe verre dat paranormaal is.... |
tja, leuke opsomming, maar kom met een stelling, want dan kan dit topic open blijven.
|
Citaat:
je pleurt gewoon helder voor een paar senses |
Onder paranormale activiteit valt onder andere:
- Onverklaarbare prestaties met de menselijke geest (zoals telekinese) - Onverklaarbare verschijnselen (vreemde lichten, UFO's) - Onverklaarbare wezens ( Loch ness monster, aliens ) Dit zijn ongeveer de catarogien waarin je alles kunt verdelen. |
Weet ik veel ik word spuugzat van die dromen heb spijt ervan dat ik ook een topic ervan gemaakt heb.
Wie vind het ook een hoopje onzin wat een medium zegt ?? Telekinese heb het zelf heel vaak geprobeerd lukt niet wie is daar ook af en toe mee bezig ? Wie heeft die aflevering van psi-factor over astraal projecteren gezien ? En hoe denk je erover ? O ja wie heeft een vriend die ook met geesten praat ? En wie word er zo zat van dat die de geesten wel een flink pak slaag wil geven als het kon |
Gesprekstof genoeg denk ik :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |