![]() |
Traag
Ik heb een probleem met mijn computer! Hij is in 2 dagen tijd echt zo fuckin traag geworden. Dit komt denk ik door mijn zusjes die er heel toevallig net mee gewerkt hadden maar als ik gewoon mijn computer wil openen duurt het echt 10 seconden of hij reageert gewoon niet!! Zeg aub niet dat ik format c: moet intypen want ik heb geen zin om weer al die shit te gaan installeren!!! Is er geen tooltje waar me je je computer een beetje ''beter'' kan maken
alvast bedankt |
Misschien zit er een virus op je pc? Scan je pc met een up-to-date virusscanner en bla
|
heb je een virus scanner er op staan?
Volgens mij staat er of een virus op of een programma zoals kazaa dat je processorsnelheid naar de maan helpt. Wat kun je doen: 1. virusscanner installeren (als deze niet aanwezig is) 2. kazaa verwijderen (als deze niet aanwezig is) 3. Bij internet explorer ->extra->Internet-opties->bestanden verwijderen 4. alle progs verwijderen die niet nodig zijn. 5. programma downloaden genaamd `Clean Disk 2002 4.0 ` Download |
Ik gok op spyware,adware, etcetc
www.adaware.com downloden, instaleren, schijf selecteren en scannen mar.. |
probeer eens gewoon norton utilities. Echt heel handig. Het scant je hele systeem op fouten. Waarschijnljk staat jou fout daar ook bij. Als het een virus is kan je ff kijken op http://housecall.antivirus.com. Ja kan daar een on line virusscan uit voeren. Helpt ook heel goed
|
Citaat:
ow ow, what a pitty :| In ieder geval doe eerst wat McLaren zegt, maar nadat je de eerste scan periode heb gehad moet je de computer opnieuw opstarten, start daarna het programma opnieuw op en scan opnieuw. daarna mag je unpopular's advies opvolgen als je dat eenmaal gedaan heb weer adaware runnen als adaware dit maal niets heeft kunnen vinden, en er staat ook geen virus op je computer, dan is het iets anders :) |
hebbik ook een keer gehad
zo'n lame kazaavirusje wat met een mp3'tje meelift en dan om de 10 min al je cpu opvreet en je hdd volpleurt met meuk gewoon ff updaten en scanne.. dan zal het wel voorbij zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |