![]() |
popcorn
wat vinden jullie nou ? popcorn zoet of zout ?
jaja, boeiend. ik zou zelf voor zout gaan...:P tis trouwens echt wel de beste naschoolse snack die er bestaat, en bovendien is het gezond en heeft het een laag caloriegehalte :cool: |
zoet :p
|
mij makt niet uit of het zoet is of zout.
|
zout is lekkerder, maar als er chocolade omheen zit (of als je dat uberhaupt erbij eet... zoals m&m's in de bios...) dan is zoet lekkerder
|
zout max, zout :)
|
zout
|
zoet
|
zout, maar er zijn meer smaken dan zoet en zout, hoor (ben een enorme popcorn fanaat)! Hier zijn ze:
kaas (heel erg lekker, voor je het weet is de hele zak leeg) toffee (ziet eruit als kattevoer, na drie brokjes ben je de rest van de week misselijk) caramel (erg lekker, maar je voelt je broekriem met de minuut strakker rond je middel klemmen) chocola (pak maar alvast een beitel, of een kettingzaag als je die hebt. De tandarts is een grote fan van deze variant want na één hap rollen al je kiezen over de vloer) |
Citaat:
laag caloriegehalte? als je bijvoorbeeld zo'n magnetron zakje neemt, daar zitten 500 caloriën in..In zo'n zak van de duyvis zit trouwens ook zoiets. ik weet niet hoe het zit als je ze zelf poft. |
Citaat:
|
zoet
|
Citaat:
Maar goed, ik vind zoet en caramel het lekkerst. Maar ik mag alleen zoute, dus ja...maar goed. |
Zoet.
|
Het liefste zoet (y) :)
|
zoet
|
zout..
we hebben ook popcornmachine dus we kunnen het ook zelf maken maar die van de winkel is lekkerder.. en bij die van de winkel hoef je niet steeds de popcorn in een bakje met zout te dippen.. |
ik eet eigenlijk alleen popcorn in de bios en dan is hetaltijd caramel! (y)
|
zout uit de magnetron of met kaas (y)
|
zoet/caramel of ehm kaas is ook wel lekker en zout eigk ook :p
|
ik eet t zelden
maar doe maar zoet |
't Liefst zoet.
|
ZOET (ga zo weer ff wat naar binnen mieteren)
|
Zoet
|
ik hou van verse gemaakte zout.
en er zitten wel veel calorieen in want ik heb een tijdje ene punten dieet gevolgd en 1 handje popcorn was 2 punten waard (per dag mocht je 20 punten hebben) dus das wel veel. |
zout!
|
zoet
of met caramel, die is ook lekker (y) |
Meestal eet ik zout, de laatste tijd. Maar zoet is ook wel lekker en dat at ik vroeger altijd.
|
Citaat:
|
zoet
|
Zout, zoete popcorn is echt vies!
|
huh wat?
|
Citaat:
|
zout graag, danku
|
doe maar zout
|
Zout!
100% zout! van zoet word ik snel misselijk.. |
Doe mij maar zout, heerlijk......
|
Zout, of met smaakjes maar WEL zout (kaas bvb.).
|
ZOUT (y)
|
zoet.
zout krijg je zo'n verschrompeld en droog mondjuh van.. bleeehh.. geef mij maar lekker zoet.. jammie! |
Ik vind in de bios zoet heel erg lekker, maar uit de magnetron is de zoute ook wel heel erg lekker..
Als ik ou moeten kiezen heb ik liever de WARME ZOUTE uit de magnetron:) Ik krijg honge! |
caramelpopcorn (y):)
en (suiker)zoete mag ook... maar géén zoute, daar heb ik een trauma van:) (was zes jaar geleden in Amerika, daar is dus al het eten echt belachelijk zoet, ze hebben zelfs zoete chips, maar zoete popcorn hebben ze bijna nergens, en ik at popcorn en dacht dat-ie zoet zou zijn maar het was dus zoute, dus ik schrok me rot:)) |
Mja, caramel of kaas.... :)
|
Zeker weten zout (y)
|
Zout!
Maar het liefste met kaas, en die verkopen ze niet meer... :( Ja, bij de Xenos, moet je in de magnetron doen...Mja, die hebben we niet! :mad: |
zout! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |