![]() |
hoe kom ik in contact?
Hoe kun je het beste met iemand in contact komen als jezelf heel verlegen bent.. en absoluut niet voor lul wil staan Weet iemand iets?? kuss ingu
|
Toch ej verlegenheid ene beetje overwinnen, desnoods met hulp van vriendinnen, broers, zussen enzovoorts.
Ik denk dat je het erover hebt dat je een jongen leuk vind maar niet op hem af durft te stappen.....kweetet is moeilijk maar mijn mening erover is dat je wat dat betreft niet voor lul kan staan omdat je niets kan doen aan je gevoelens. Als ej nu niets doet krijg je er later spijit van..... Misschien als je weet wat hij doet in zijn vrije tijd, waar hij veel te vinden is kan je hem daar toevallig tegenkomen of ga een gesprekje ana met een van zijn vrienden (altijd minder eng) zodat hij opmerkt dat jij bestaat. Succes ermee |
op jouw leeftijd kan je nog een vriendin sturen...
|
Citaat:
|
kaartje sturen? smsje sturen? praatje maken? hallo zeggen?
|
Citaat:
|
Maak gewoon contact en ga ernaartoe. Zeg: ´ken ik jou niet ergens van?´
En je bent geheid binnen. ;) |
Gewoon doen. Das egt de beste opplossing. Khad net nog iets, maar weet ik nie meer. Je moet gewoon jezelf blijven, kben ook wel es verlegen, en heel simpel gewoon laten zien dat je verlegen bent (sommige jongens vallen daar voor) en dan ben je ten eerste eerlijk en mensen stappen dan wel vaker op jouw af, tenzij je iemand ontmoet die ook verlegen is, dan heb je een probleem (heb ik nu ook nl) Maar ik weet nie meer wat mijn tip was, zodra ik em weet stuur ik wel weer ffies een berichtje.
Suc6. Oh, ik neem aan dat je boyfriend-girlfriend bedoeld, en nie gewoon vrienden. Liefs van Sara |
voor lul staan hoort er gewoon bij joh :) . Sja....tenzij je het goed doet natuurlijk. Wees niet bang om wat te zeggen. Het ligt er natuurlijk een beetje aan op welke plaats je een gesprek begind, maar over het algemeen zeggen ze heus wel wat terug hoor.
Denk bijvoobeeld even aan een cd winkel ofzo. "hey, vind jij die cd ook al zo leuk??". Nou, dan krijg je meteen een heel gesprek daarover. Ach je kan zoveel situaties bedenken. Maar vaak gaat dat gewoon spontaan, en raak je vanzelf wel aan de praat. En je hebt niks te vrezen....je bent pas 14. Je komt nog genoeg van zulk soort situaties tegen. Trust me ;) |
hmz i know the problem. heb t alleen alleen (ja srry, dat woord moest 2 keer:rolleyes:) maar als k n jongen errug leuk vind. ga k maffe dingen doen enzow :(
|
pff theeft toch alleen maarn ut als t wederzijds is, en als dat zo is kijkt ie wel door je maffe dingen heen hoor! Zo niet, dan issie je niet waard.
btw: contact gezocht.. ? hehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |