![]() |
Titelsong Seabert
De titelsong van Seabert, wie o wie kan mij daar aan helpen? :D Ik loop er al een eeuwigheid mee in m'n kop :rolleyes: , en niemand komt verder dan "Seabert ook al is ie klein, ..... hoe lief een zeehondje kan zijn"
En daarna weet dus niemand het meer! :confused: Vreselijk frustrerend... wie kan helpen?! (y) Groetsels |
*whahaha... jezus das eigenlijk wel een tijd geleden :confused: *
|
SEABERT
Seabert ook al is ie klein kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zijn Seabert is voor niemand bang helpt bedreigde dieren waarie kan Zijn twee beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt zijn er dieren in gevaar dan gaan ze op avontuur Seabert is voor niemand bang helpt bedreigde dieren waarie kan (bron: http://www.geocities.com/hoelalaah/seabert.html) |
Ik ken wel
´Seabert, ook al is ie klein ****** vindt hij fijn, maar zijn ****** is te klein´ :D Door mezelf gecensureerd hoor :o |
Heheh, eergisteren had ik het hier ook over! :D
Seabert was leuk, snoezig, dat kleine meisje en jochie, zo'n rood jasje, blauw jasje, .. Fun :D |
Eh... was het niet SeaBIRD?
|
Citaat:
|
ehhh nee :)
|
seabert maakt altijd maar 1 geluid en daar stoor ik me aan. Of ie nou kwaad,bang of blij is, je hoort altijd hetzelfde dolfijnige geluid.
|
Citaat:
hijstochgeenvogel?? ja ik weet het,mn spatiebalkis gaar:\ |
Ik herinner me ook altijd de ''vieze'' versie, evenals bij de Freggles.. wat is dat toch? ;)
|
Citaat:
Seeeeaaabird, ookal issie klein, n***en vindtie fijn maar zijn p***ie is te klein! Freggles opgelet, n***en in het staaapelbed! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohw ja, hier staat hij ook Citaat:
|
super! kan m nog steeds mee blèren :o :D
|
Citaat:
|
heb je ooit wel eens, op je buik liggend op de vloer van een hotelgang in Rome terwijl je in je handen klapt als een zeehondje het geluidje van Seabert na proberen te doen?
Zeer aan te raden :D oja, het klinkt ongeveer zo: uuhuuhuuhuuhuuh (ahum ja) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |