![]() |
Therapy? - High Anxiety
High Anxiety, dat is de titel van het nieuwe album dat binnenkort (mei?) uit moet komen.
Jawel, Therapy? is terug. Een nieuwe label (Spitfire Records) en alweer een nieuwe drummer. Op deze pagina staat de tracklist, cover en is het nummer 'Hey Satan - You Rock' te downloaden (als RAM file that is). Wel lekker nummer, alleen Andy's vocals staan teveel naar de voorgrond imo. Ff kijken of hier nog geïnteresseerden(?) zitten :P |
Ha leuk. Ben benieuwd
|
Citaat:
|
De promo is al te downloaden op IRC!
Heb alleen veels te veel in de que staan dus ik wacht nog ff met downloaden. Oh trouwens: Ze spelen 20 mei in de Melkweg, Amsterdam Helaas ken ik niemand die mee wil :( |
ow vet daar wil ik denk ik zeker wel heen
|
Ja ik wil ook wel naar Therapy?, zijn live altijd erg goed. En erg tof dat ze weer met een nieuwe cd komen!
|
En *kick*
Nieuwe album vandaag gekocht - vet hoor. Lekker punky, vleugje metal hier en daar - gewoon lekker. Hoewel het me de eerste luisterbeurt niks deed (had 'm al weken op de computer staan) - but it grows on you! |
hmmz ik had er helemaal niet meer an gedagt, en keb niet egt geld voor de 20e helaas
|
hmm, ik heb ook geen geld voor de 20, jammer want ik zou ze graag weleens willen zien, zeker in melkweg. leuke tent.
|
Lekker nieuw album
Goed hard maar der zitten wel rare stukjes in :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |