![]() |
Major League II @ Nighttown Rotterdam - 29.04.2003
http://members.chello.nl/p.schots/ma...ue-2-front.gif
ELEMENTZ PRESENTS ' M A J O R L E A G U E I I ' NIGHTTOWN ROTTERDAM HOLLAND. 3 AREAS. PRICE. 16 EURO TUESDAY - 29TH of APRIL - QUEENS DAY EDITION [ Main Stage ] System D (Inside, BE) Dillinja (Valve, Test Recordings) Peshay (Metalheadz, Cubik Recordings) Harsh (Elementz) Black Sun Empire (B.S.E Recordings) Hosted By MC Dart [ Classified Area ] High Contrast (Hospital Records) Nookie (Goodlooking Records) Brekbit (Studio Brussels) Flanagan (Bassground) Pamb & Mynor (Elementz) Hosted By MC Proskript [ Defenition Phonk ] Ronny Hammond (Cool Sessions) Krylon (Frontline) Chezz (Deep Fried Funk) Deep Diggin' (Deep Fried Funk) Prijs etc, later bekend.. ----- Vette shit hoor.. Oordopjes meenemen !!! Geloof mij maar vorig MJ had je echt geen oren over als je geen oordopjes had (zoals ik dus :D).. |
kvond de vorige lineup beter...
peshay lijkt me wel relaxt om een keer mee te maken, en voor de rest; high contrast wil ik wel zien, nookie ook wel, maar wat ik van ze ken is nu niet echt dansvloerd&b :s dillinja natuurlijk wel, hoop alleen dat een hele set van hem niet al te cheezy gaat worden... black sun empire is koel maar die hoor ik wel op blackout :D |
Mss moet je Major League III dan maar eens checken..
Das in de 013 (te ver weg voor mij).. ---- ELEMENTZ PRESENTS ' M A J O R L E A G U E I I I ' 013 TILBURG. 3 AREAS. PRICE. 16 EURO SATERDAY - 31st OF MAY - VIRUS NIGHT Ed Rush (Virus) Optical (Virus) Sonic (Virus) Dreazz (Citrus) Matrix (Virus) Silver (Virus) Msc & D Virus (Subtronics) Wontime (Riot Squad) MC RymeTyme MC Dart MC Proskript |
Citaat:
virusnight!!! en nog dichtbij ook :d |
Shit, voor mij dus niet :P..
Maja ik ga 30 mei (op mijn verjaardag) al naar een concert.. En 2 juni ook al.. Dus dit kan er helaas niet bij.. |
MJ III wordt pas vet
|
ziet er wel errug ziek uit hoor :eek:
ik ga er echt wel bij zijn(y) |
yeah doe mij maar die Virus night... vette shit.. alleen wel erg ver.. naja
|
MJ I had een betere line-up...en MJ III heeft ook een betere :) maartoch...Dillinja en Peshay, dat wordt vast beuken :P
|
Citaat:
|
oh laat maar
kben scheel moet me ogen uit laten spuiten:D |
ahh MJ3 ga ik zekerrr heen ;) iemand idee hoe duur de tickets zijn.. heb geen geld ivm afbetalen motortje he :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |