![]() |
schoenen!!
hey mensen ff vraagie wat zijn jou favo. schoenen???¿¿¿ mijn favo. schoenen zijn puma's
|
Niet te lompe stijlvolle skateschoentjes.
|
bootschoenen
|
fetishlaarzen en kisten.
|
PUMA vooral de puma Tempo :D en ik kan niet wachten totdat ik de nieuwe jamaica collectie aan mijn voeten heb :D
|
circa´s en toch we allstars
|
old-school vans en
Citaat:
|
pumps. Stijlvol, tijdloos, en geil.
|
Bootschoenen
|
adihash :D ik heb die nieuwe blauwe glimende... eerste keer dat ik trendy schoenen heb :D
|
|
Citaat:
|
Niet al te lompe skate-schoentjes
All stars en natuurlijk altijd nog Doc's |
NoaToc's me break shoes
|
felgekleurde skateschoenen of gympen.
M'n vansjes en m'n fluorgeel/groen/paarse adidasjes zijn daar een voorbeeld van...En natuurlijk m'n geblokte hi-tops (y) |
Citaat:
|
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=63169
Laarsjes, pumps of comfortabele instappers/gympen ofzo. (die blauwe instappers zijn nogal verragt, die draag ik alleen op hockeyfeesten :D) |
all stars --> beetje jammer dat nu opeens iedereen encl. de KakkerClub ermee loopt... :S
|
Citaat:
|
dr martens (hebbik 3 paar van, maar inde zomer gaan ze de kast in want dan zweet dat leer best wel :S) en converse all star gympen. jammer dat ze nu zo massaal te koop zijn; iedereen loopt erop...
liefs Buffy |
'Van Bommel' suede moccasins en suede broques.
'Simple' & 'Vans' skate-schoenen. |
Vans, ik heb verschillende soorten en merken schoenen, maar m'n vans zitten het fijnst :D
|
Allstars of laarsjes of sneakers. Ofzo.
|
Sneakers of laarzen
|
Lacoste's, iig het model wat ik heb. Vind drie kwart van de schoenen niet zo mooi. En m'n diesel's.
|
saviers of mn vans
|
Citaat:
en voor mezelf, all stars... trouwens rodina, wie is dat lekkere ding in je avatar? |
Circa
DC DVS Perry ellis Timberland |
|
Mijn osiris daze heb ze al best lang, maar kan niet zonder.
|
allstars en dr martens
|
osiris, dvs... hmz.. old-school adidasjes
|
sneakers, liever hoog dan laag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ouwe Palladiums met omgeslagen broekspijpen, Roos...those were the days ;)
|
De mocassins worden het weer he-le-maal! (y)
Verder heb ik zwarte glimmende (!) All Stars (nog nooit aangehad maarja...), Diezelfde bronx als Roos, zwarte instappertjes met en zonder gesp, en zwarte bronx laarsjes. Ik heb ook nog bruine suede laarzen met gesp, met punt en zonder hakjes. Voor het mooi zwarte sandaaltjes van Hugo Boss En voor het werken heb ik Sparco's (zwart met wit, hoog model) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is dan weer een beetje jammer he? ;) |
clarks!
|
converse, de enige schoenen die ik momenteel bezit, ik draag ze nu bijna 2 jaar en ze zitten heerlijk, het enige jammere is dat ze snel doorweekt zijn.
|
Citaat:
oww ja m'n favo schoentjes zijn...denk ik m'n bootjes en anders m'n super truttige tod's en die lakschoentjes die roos heeft staan die in het zwart. |
Sandalen : :o
en Kickers,maar die heb ik nu niet meer :(. Sneaker dan maar :) |
Kings Sandringham III
http://home.wanadoo.nl/d.van.schravendijk/Foto%2077.jpg http://home.wanadoo.nl/d.van.schravendijk/Foto%2078.jpg Handcrafted in England :o |
Doc Martens
Skateschoenen AllStars Kisten zijn wel leuk (y) |
Citaat:
ik heb lichtblauwe allstars, 2 paar brede vans, 1 paar smalle vans die smalle zijn mijn favo's |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |