![]() |
The ring
tjah wat vinden jullie van deze film?? ik heb hem zelf gezien in de bioscoop en vond hem nogal tegenvallen. mischien wel omdat iedereen er zo enthousiast over was :confused: maar hij werd vooral eng gemaakt door de filmtechnieken en door de geluiden in plaats van door een eng verhaal. ik vind persoonlijk films met een goed en spanned verhaal leuker om te kijken en ik vond dat dit bij the ring nie echt het geval was.
en ik snap het eind niet helemaal.. dat de vrouw(hoofd rolspeelster, ben ff de naam kwijt) niet vermoord wordt komt dat nu doordat ze een kopie heeft gemaakt van die video band (wat mij wel waarschijnlijk lijkt omdat ze dat haar zoontje ook laat doen) of doordat ze in de put is geweest en dat ze dat meisje eruit heeft gehaald, of hebben jullie hier nog hele andere ideeen over ?? |
|
maar goed dat ik hem op dvd gezien heb, en niet in de bios.. want een bezoek aan de bios vind ik het niet waard.. (n)
|
Afsluiten deze hap!!! :mad:
please :) |
Hm, deze wordt toch gesloten, dan maar even spammen:
http://www.embl.de/~kindler/bjoern.gif |
SPOILERS.
Citaat:
Tip: kijk het origineel. Die is ook nog veel beter dan de idd slappe remake. |
Ik vind het geen goed eind, echt niet
Het probleem (dat ze zouden doodgaan) was opgelost met het maken van de kopie, hun 2 zouden niet meer doodgaan maar de rest van het mysterie? wat had dat jongetje (aidin ofzo) nu gemeen met dat meisje (samara)? waarom kreeg dat jongetje al die beelden door, ging hij die tekeningen maken? hij had zijn nichtje al getekend, voor zijn nichtje was overleden, hoe kwam dat? En waarom verdronken die paarden? En hoe had die Samara die film opgenomen? Hoe kan het dat die film niet te vernietigen was? Wat was er met Samara precies gebeurd enz enz? Nouja, het kan zijn dat ik de film niet goed heb begrepen natuurlijk Maar ik vond het geen goed eind.. maar ik hoorde ook dat dit net zoiets als met LotR is, dat er meerdere delen zijn, en dat al die delen samen 1 verhaal zijn :confused: weet niet of het waar is, maar iemand zei het |
Citaat:
|
Citaat:
THE BLAIR WITCH PROJECT was toch ook zo'n baggerfilm omdat er niks werd uitgelegd... :rolleyes: |
Hier is al een ellelang topic over, waarom moet dat nu weer opnieuw beginnen...t lijkt alsof we in een cirkel belanden...een ring :o :p
|
Je moet waarschuwen als je spoilers post.
Je moet eerst kijken of er al een topic is dat over hetzelfde onderwerp gaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |