![]() |
[GEHEUGEN] Welk type moet ik kiezen?
In mijn PDA zit een standaard geheugen van 32 mb, dit is natuurlijk nogal weinig. In mijn PDA heb ik de mogelijkheid om 2 verschillende soorten geheugen te stoppen, te weten:
Welke moet ik kiezen? Mijn budget is ongeveer 100 euro voor extra geheugen, kan ik daarvoor 128 MB krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil hem naast een agenda etc. ook gebruiken als MP3-speler. :) Nu passen er maar 6 nummers op, dat is ongeveer 24 minuten. Beetje weinig :) |
ze zijn ongeveer even snel, maar CF is stukje goedkoper. SD heeft daarentegen een schuifje om te beveiligen tegen schrijven (net als diskette zeg maar).
|
Citaat:
|
Citaat:
klein compact en ideaal voor pda's |
Ik zou voor CompactFlash gaan. Meest compatible en meest gebruikt. Kun je ook voor digicam/whatever gebruiken. Ook goed verkrijgbaar. 128MB betaal je ehhh €55 voor? Zoiets.
|
http://www.perfectsystems.nl/product...ciaal-geheugen
Compact Flash - 128 MB - Dane Elec € 36,84 Compact Flash - 256 MB - Dane Elec € 70,04 |
Mooie prijzen, zeker niet te duur!
|
wat voor geheugen gaat er in je digicam? Misschien handig als je het op hetzelfde geheugen houd. Voor als je een keer op vakantie gaat en heel veel fotos wilt maken ken je hem gewoon in je digicam schuiven.
|
Citaat:
Alleen als je een Sony digicam hebt gebruikt ie Sony's eigen systeem: Memorystick. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Oja, ik ben "Martin". :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |