![]() |
Buffy fans: stel je hier voor!
Speciaal omdat we een buffy meeting hebben...
de mensen die willen komen moeten zich hier voorstellen ;) Nickname: Naam: Leeftijd: Geslacht: Buffy fan omdat: Favo Buffy character: Favo Buffy episode: Wil persé naar de meeting omdat: Extra boeiende info: Foto: ^^ go ahead ^^ :) |
Nickname : Qimm
Naam: Kim Leeftijd: 19 Geslacht: v Buffy fan omdat: Spike lekker is :P nee Buffy is gewoon een leuke serie, met een lekkere Spike :P Favo Buffy character: Hmm Spike XD Faith is ook cool Favo Buffy episode: Who are you 4x16 Wil persé naar de meeting omdat: das leuk! Extra boeiende info: geen, ik ben verder saai! Foto: fotoboek |
Nickname: AJMouse
Naam: Athan-Jon Leeftijd: 17 Geslacht: M Buffy fan omdat: Buffy, slayer of the vampYres... needless to say more! Favo Buffy character: meerdere! zie sig. Favo Buffy episode: Hush Wil persé naar de meeting omdat: gewoon vet gaaf cool gezellig chillen ensow :D Extra boeiende info: sja, ik ben heeeeel boeiend, maar dat komt tijdens de meeting wel :rolleyes: Foto: Ehm ander keertje ok? :cool: |
Nickname: Pherwilyaiel
Naam: Esther Leeftijd: 15 Geslacht: vrouw Buffy fan omdat: het gewoon super is :D Favo Buffy character: Faith (en Andrew) Favo Buffy episode: dat zijn er zoveel! kort lijstje: Angel,passion, I only have eyes for you, de becomings (s2 kicks ass! :D ), enemies, doppelgangland, the wish Wil persé naar de meeting omdat: ik andere geobsedeerde buffy fans wil meeten om mijn ouders gerust te stellen dat ik heus niet de enige ben Extra boeiende info: zie Qimm Foto: zie website (die al tijden niet meer geupdate is, oude foto's dus.. die ik jullie eigenlijk niet aan wil doen..) www.geocities.com/esjami , maar ik heb nu anders haar, en andere kledingstijl, andere alles (nou ja.. niet alles ;) ) en nog steeds lenzen.. (thank god..) |
Nickname: x-spekkie-x
Naam: Lisanka Leeftijd: 17 Geslacht: v Buffy fan omdat: Het kwam ooit op tv, aflevering gezien, was boeiend. Toen buffy afgelopen. Daarna (feb 2002) kwam het vanaf seizoen 1 weer helemaal opnieuw, begonnen met kijken en er helemaal verslaafd aangeraakt! Favo Buffy character: Spike, vanwege zijn hotness ;) en Willow omdat ze knap is, maar zichzelf niet knap vindt. *bescheiden* Favo Buffy episode: heb geen 1 favo, OMWF, Same Time Same Place, Gone, Fool for Love (y), Something Blue, Dopplegangland, Hush, *vast nog wel meer* Wil persé naar de meeting omdat: buffy roeleert, en het gezellig is om met andere buffy fans onder elkaar te zijn, sinds ik hier voor gek word verklaard omdat ik Buffy fan ben :( Extra boeiende info: Ik ben ook Ghost of the Robot (band van Spike) fan, en ga naar 1 van hun concerten, en ga dus James irl ontmoeten :eek: Foto: fotoboek |
Nickname: Morgan
Naam: Nienke Leeftijd: 18 Geslacht: V Buffy fan omdat: De serie leuk is en Angel en Oz en Spike ook (ik stem voor seizoen 3 kijken! :D:D) Favo Buffy character: ....*denkt diep na* Spike. Of Angel. Of Oz. Of Willow. Of Dawn. Of ik kan niet kiezen. Favo Buffy episode: Veel te veel Wil persé naar de meeting omdat: Lotgenoten :D Leuk bovendien, een heleboel Buffy kijken met mensen die net zo hard meekwijlen. Extra boeiende info: Ik bijt. En jongens zijn eng :p Foto: *wijst naar info* Ja hoor eens, ik ben lui. Ik heb geen zin om de link op te zoeken :p |
Citaat:
|
Offtopic: @ Morgan
jij zou nog terugmailen :p ow, en jongens zijn eng indeed ;) |
Citaat:
|
ik ben niet eng hoor :o
|
Citaat:
*zoekt mailtje* *heeft mailtje nog een keer gestuurd* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D keb een camera hier liggen.. hmm ik KAN natuurlijk nu moeite gaan doen..hmmmmm :D
|
Citaat:
|
Niet chatten anders wordt alles dichtgegooid en schieten we niet op!
|
Citaat:
|
Mensen, het lijkt me handig als jullie ook eens een pagina in het fotoboek openen ;) [zou desnoods zonder foto's kunnen, al is dat niet gebruikelijk, gezien de naam :D]
*wijst naar AJmouse en Pherwilyaiel* |
Citaat:
|
Citaat:
Nickname: shaya Naam: lindy Leeftijd: 17 Geslacht: v Buffy fan omdat: ja moet ik ut nog uitleggen aan medefans? nou ja vooruit. het is gewoon erg diepzinnig en grappig en je moet er soms best goed over nadenken Favo Buffy character: uuhhhmmm spike, xander, jonathan(jammer voor um hé), willow en gewoon zomaar tussendoor cassie Favo Buffy episode: uuhhhmmm niet dat ik weet. ja okay de laatste 3 van seizoen 6 en tot nu toe eigenlijk seizoen 7 (tot aflevering 8, meer nog nie gezien) Wil persé naar de meeting omdat: nou ja ook eens gezellig met andere buffyfans van enigzins mijn leeftijd. Extra boeiende info: uuhhm.....ja! ik krijg altijd goeie info van een erg betrouwbare bron hier in huis. Foto: nog opzoeken doen |
Nickname: LeBitch aka (hiervoor ForestSpirit, die werd mij te lame)
Naam: Nick Leeftijd: 17 bijna 18 ;) Geslacht: man Buffy fan omdat: tis gewoon leuk! Favo Buffy character: Willow! Favo Buffy episode: aaargh! uhm "Hush" Wil persé naar de meeting omdat: wil ik niej :( Extra boeiende info: :confused: Foto: (n) |
Nickname: Inge13
Naam: Inge Leeftijd: 14 Geslacht: Vrouw Buffy fan omdat: Het een hardstikke toffe serie is. Of zoiets :o :D Favo Buffy character: Meerdere... Spike, Tara, Faith, Oz, Xander Favo Buffy episode: Ook meerdere :).. Becomings, Fool for Love, The Gift, The Wish, Hush, Doppelgangland (oid..), Something Blue.. Vast nog wel meer ook :) Wil persé naar de meeting omdat: ik lotgenoten wil ontmoeten :). Moet alleen nog zien of ik wel kan... Extra boeiende info: Heb ik niet. Ik=saai. Foto: Misschien later. ;) |
Citaat:
|
Nickname: Deadly of Bluesummers
Naam: Eveline Leeftijd: 16 Geslacht: vrouw Buffy fan omdat: omdat het spannend is, omdat buffy roels, omdat spike goddelijk is, omdat...nouja, k kan nog wel ff doorgaan :D Favo Buffy character: eeeh..willow is gaaf, spike ook! en faith.. Favo Buffy episode: fool for love, the gift en natuurlijk once more with feeling! Wil persé naar de meeting omdat: omdat het me wel gaaf ijkt om andere otaku's, eeeeeh buffy fans, te ontmoeten en omdat k qimm en morgan in t echt wil zien :D Extra boeiende info: mijn echtgenoot Legato komt ook mee, maar kijk niet raar op als je m niet kan zien :D Foto: http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=35367 :o |
Nickname: muziekvlinder
Naam: Fabienne Leeftijd: 17, net 1 dag, whoeiiii:D Geslacht: vrouw Buffy fan omdat: xander en willow en buffy en spike en giles en anya en dawn (en vroeger tara) erin spelen Favo Buffy character: ehhhh...tara en giles Favo Buffy episode: allemaal natuurlijk:D Wil persé naar de meeting omdat: omdat ik definitely een buffy marathon wil meemaken met andere buffy fans Extra boeiende info: denk't niet :confused: Foto: sorry, hebbik niet |
Citaat:
|
Nickname: Breg
Naam: Bregje Leeftijd: 15 Geslacht: v Buffy fan omdat: tja, als je eenmaal begint met de serie te kijken je gewoon niet meer kunt stoppen Favo Buffy character: Spike, Faith en Angel Favo Buffy episode: Dopplegangland, The prom, Amends, Becoming I&II, Surprise, Fool for love, ik kan niet echt goed kiezen :o, Wil persé naar de meeting omdat: ik met de mensen om me heen nu wel bijna uitgepraat ben over Buffy (maar de meeste mensen hier zijn minder fan dan ik) Extra boeiende info: ´K heb een heel mooi Buffy t-shirt, heb m alleen niet zo vaak aan omdat ie veels te groot is :o Foto: ja, komt ooit nog wel |
Nickname: NVIP
Naam: Arjan Leeftijd: 18 Geslacht: M Buffy fan omdat: Het gewoon de beste serie is die ik ken en omdat Willow erg lief is. Favo Buffy character: Willow Favo Buffy episode: Becoming(I+II), ach, ik vind ze allemaal leuk Wil persé naar de meeting omdat: ik denk, dat ik het wel goed kan vinden met buffy-fans. Extra boeiende info: Heeft stiekem een lichte Angel-obsessie. Foto: Blijft een verrassing :p |
Citaat:
|
Citaat:
voor de eventuele forumbaas: dit is ontopic, ik leer ze zo beter kennen :p |
Nickname: bLuB iK=ViS
Naam: Ida Leeftijd: 17 Geslacht: v Buffy fan omdat: t gewoon een gave serie is, met leuke (en lekkere ;)) mensen :) Favo Buffy character: Willow, omdat ze lievig is (en mooi:o) en Tara (ze waren zo lief samen *snif* :() Favo Buffy episode: geen idee, ken die namen niet echt :s OMWF was wel erg :cool: naja en nog veeeel meer natuurlijk!! Wil persé naar de meeting omdat: t leuk is om mensjes te ontmoeten die ook Buffy verslaafd zijn en om eindelijk s niet voor gek verklaard te worden ;) Extra boeiende info: uhm charmed is ook leuk? en ik HAAT paarden, laat dat ff duidelijk zijn :p Foto: voor de rest zie fotoboek :) http://www.webdeveloping.nl/upload/?5932683347 |
Citaat:
|
Ik vraag me ook af waar je Buffy shirtjes kan kopen (en dan girlie shirts, niet die grote normale t-shirts)
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel een Spike-kettinkje :P |
ik heb zo´n gewoon buffy t-shirt, wtf is een girlie? met buffy die zo met haar armen over elkaar voor de volle maan staat. En het t-shirt zelf is zwart.
|
en ik heb hem trouwens 3 jaar geleden gekocht op vakantie in Parijs...
|
Citaat:
ik ga met Hemelvaart naar Londen (again:D) dus khoop daar eigenlijk wat spulletjes te vinden :) |
hoe heet een strak shirt voor jongens dan? een gayie? :p
|
Citaat:
Zo´n shirtje voor mannen heet misschien wel een boyie... En ik ga volgende maand naar New York, als ze Buffy girlies (of boyies) hebben neem ik er voor iedereen 1 mee. (maar dan wil ik wel vooraf het geld ervoor ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
whaa buffyboyie! |
Citaat:
Woh jij ziet er weer heel anders uit dan ik dacht... ik weet niet wat ik dacht maar wel wat anders :D |
Citaat:
|
Nickname: Semyaz
Naam: Mark Leeftijd: 19 Geslacht: Mannelijk, zéér mannelijk :D Buffy fan omdat: Buffy aars kickt! en om willow te zien :o Favo Buffy character: Angel (mag dat?) Favo Buffy episode: The wish Wil persé naar de meeting omdat: Wil helemaal niet mee! Extra boeiende info: Blijft lekker anoniem ;) Foto: Dat dacht ik ook wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
wiehh nieuw woord! een boyie :) hijs wel leuk haha |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |