![]() |
Snoop Dogg's Paid Tha Cost to Be Da Bo$$
Dope of Wack?
Zag eergister de clip van Beautifull, en damn .. ik digde die track tochwel. Maar, hoe is de rest van het album? Tell me... |
bedoel je van christina aguilera???
die moet goed zijn:D xxxdelal |
ik vond 'm wel oke, leuke premier-tracks (batman & robin,the one and only) , die single's (from da cuuch to da palace, beautiful) zijn ook wel om aan te horen, en dan heb je nog wat aardige nummers.. Alleen dr zitten wel wat rotte appels tussen(Spotlight,Lollipop,I Believe In You). En de rest zit tussen het middelmatige en het aardige in, niet echt iets om te kopen (vind ik)..
|
Beetje culb sound, zoals tegenwoordig in is.
|
Ik heb de rest van het album niet gehoord maar Hourglass, Beautiful en From The Chuuuch To Da Palace vind ik wel heerlijke tracks. Die clips zijn ook gruwelijk, maar zou niet hele album van hem kopen omdat ik gewoon niet 18 tracks lang Snoop Dogg kan aanhoren.
|
Wack
|
Het is een totaal niet commercieel album, maar rauwe hiphop voor de echte hiphop liefhebber, en niet van die van de commerciele hiphop als Nelly e.d.
(zo heb ik het begrepen uit de recensie die al tijden terug ergens stond) |
Citaat:
|
jezus alsjeblieft zeg. 'fo' shizzle!'
|
ik vind hem een stakker !
|
Citaat:
|
de hele cd is strak
|
hehehe en jij spoort voor geen meter STAKKER!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in jouw wereld misschien
|
Citaat:
|
Dope = goed
Wack = Slecht je bedoelt waarschijnlijk een ander woord |
Citaat:
Mwa dacht gewoon dat je het beiden wel kon gebruiken zolang je er maar shit voorzetten ofzo :| zo van: That shit's wack(en dan zo beweging met je arm) en dta het dan was van zo cool :| maarja ik blaat weer :D |
Citaat:
Ik ga nou weer chillen in da getto. *Bling bling!* |
Yo Man thatz Madd ill man...
Fo shizzle my nizzle yo peace out and holla at ya later |
'Paid tha cost to be da bo$$'...
Qua tekst klinkt 't érg als James Browns 'The Boss'... |
ik vind die cd echt nix.
Kheb m wel gekocht (kheb alle cds van snoop), maar deze cd stelt me echt zwaar teleur. |
meeste mensen luisteren eerst een cd voordat ze em kopen :rolleyes:
|
Citaat:
|
uuuuuhhhhhhh...
soms.... Nee dwaas luister ze eerst tenzij ik em al op mp3 heb geluisterd :cool: maar dan heb ik em ook geluisterd |
euh ja, psies, hehe...
|
nou hoor
ik vind je niet lief meer :D :D :p |
Hustler's Snoop Dogg - Doggy Style
blijft een puike release :p |
Snoop Dogg - Doggy Style
is zeker een meesterlijk album (ook de enige die hij heeft) |
neuh is niks
|
the doggfather vond ik wel relaxt en een paar nummers op de cd,
Top dogg met sticky fingaz,Xzibit en michelle zijn wel goed geproduceerd door dr dre. Viel me wel op na deze tracks ging het wel erg berg afwaarts met hem zal ook wel komen door melle. |
Citaat:
waar de fok slaat dit nou weer op, waarom is hij een stoere wannabe neger dan ? Omdat hij hiphop luisterd ? sodeflikker toch op kerel. Ik zie hem geen tupac of thug life representen of straat taal praten hoor. Dus back off. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fo shizzle my nizzle yo peace out and holla at ya later en ik spoor em ook niet maar ik ontken het tenminste niet :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |