![]() |
regendruppels en gedachten
hoe toevallig regendruppels op het dak van mijn zolderkamer en ik verzonken in gedachten regendruppels en woorden in gedachten versmelten ze met elkaar tot één tragisch gedicht gedachten volgen elkaar op aangemoedigd door de regen hoe toevallig dat het regent op het moment dat de woorden samensmelten in mijn hoofd _________________ regen in gedichten lijkt vaak zo standaard. daar zat ik over te denken en toen schreef ik dit...:) maar ik zit n beetje met het ritme/de opbouw... dus iemand nog tips mbt leestekens, zinnen samenvoegen oid, etc? |
"hoe toevallig regendruppels op het dak van mijn zolderkamer en ik verzonken in gedachten " Dit vind ik persoonlijk niet zo'n mooi stuk, een beetje onafgemaakt.. "regendruppels en woorden in gedachten versmelten ze met elkaar tot één tragisch gedicht " ik zou versmelten 'zich' met elkaar hebben gedaan.., maar wel weer goede woordkeuze: 'tragisch' past wel bij dit gedicht "gedachten volgen elkaar op aangemoedigd door de regen hoe toevallig dat het regent op het moment dat de woorden samensmelten in mijn hoofd " Dit vind ik weer een heel mooi stuk! Mooi gedicht! (y) |
ik ben helemaal weg van het einde (y)
misschien paar ideetjes: "hoe toevallig; regendruppels, op het dak van mijn zolderkamer, en ik verzonken in gedachten... " "... in gedachten smelten ze samen ..." "... dat het regent op het moment dat de woorden samensmelten in mijn hoofd.. " |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |