![]() |
Netwerk aanmelden
Ik zoek hulp :D
als ik mijn pc opstart krijg ik standaard zo'n inlog schermpje "netwerk aanmelden" en dan kun je w8 woord invullen. Ten eerste ik heb helemaal geen netwerk :mad: ten tweede hoef je geeneens een w8woord o.i.d in te vullen. Hoe krijg ik dit er weer vanaf..? tis al een tijdje zo, en ik geloof dat mn zusje het er ooit es per ongeluk op heeft gegooid. Toen we de pc kregen was dit nl. nog niet zo. Ik draai trouwens ME (helaas :( ) alvast bedankt :) |
download het programmatje TweakME, daarmee kun je dat instellen
|
jaha of TweakUi :)
|
Dit kan je toch ook wijzigen bij je netwerkinstellingen? Hmm, dit werkt natuurlijk niet als je kabelinternet hebt, dan zal je de manier van McLaren moeten gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet niet of je kabel hebt, maar volgens mij kun je wat netwerkdingen eruit gooien en kan het probleem dan ook opgelost zijn. windows gaat dat schermpje volgens mij pas gebruiken als je een netwerkkaart ofzo hebt geïnstalleerd. als je kabel hebt (via een netwerkkaart) moet je die dus niet de-installeren natuurlijk! |
heb kabel (surfboard cable modem) maar dit netwerk gedoe was er al toen ik nog ergens in de sticks zat in te bellen.
|
kijk hier es naar
start, instellingen, configuratiescherm, netwerk daar moet je ergens instellen op windows aanmelding en dus niet client voor ms netwerken |
hebbes :)
nog vraagje :o als hij dan opgestart is krijg ik de windows map aan.. hoe krijg ik dat "uit'? |
windows map aan? :s
|
Citaat:
Dus hoe zet ik het zo dat het niet opstart als de pc opstart. Zou voor jou toch een makkie moeten zijn ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |