![]() |
Wanhopig
He mensen, ik zit met een groot probleem, ik ben zwaar wanhopig. Ik heb nog nooit met iemand gezoend of wat dan ook terwijl ik wel altijd mannelijke aandacht krijg. Vooral van ouderen. Ik ben blond, blauwe ogen, slank (mooi figuur) 1.80 en ik zie er gewoon goed uit.. Maar verder wil het gewoon niet lukken, ben ook bang een relatie aan te gaan en als iemand met me wilt zoenen (wat nog nooit (in mijn ogen) is gebeurd) dan wil ik nooit. Ik weet ook niet waarom.. Help me alsjeblieft!
|
daar kan ik niet bij helpen, sorry :eek:
|
Je hebt wel een rare hobby dan bij je info staan he..
|
je zult de juiste persoon wel vinden geen zorgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets zegt me dat je loopt te dollen.....
---- Ontopic: slechte ervaringen gehad? |
Citaat:
|
Niet iedereen is er op zijn zestiende aan toe. Je kunt het dan wel willen, maar als puntje bij paaltje komt, dan hoef je niet meer. Had ik ook, ging over toen ik 20 was. 't Is ook koudwatervrees.
|
wanhopig zijn werkt alleen maar tegen dan
|
Citaat:
|
ik heb zo'n voorgevoel dat er een bestaande forummer achter deze naam zit..
|
na je hobby is neukuh? en nog nooit iemand gehad ofzo? :D
Na je woont in Amsterdam kom maar keer langs ;) |
ik snap er niks van :
je wil sex, maar toch weer niet je hebt nog nooit sex gehad, maar toch weer wel een keer je ziet er goed uit, en krijgt altijd aandacht, maar bent wel wanhopig wat is het probleem nou? |
Citaat:
|
o ja, das waar ook
sorry..... |
Volgens mij worden we in het ootje genomen
Zo niet, kom maar bij mij, dan neem ik jou in het O-tje :( *wat SLECHT* |
:d:d:d
|
Post is een foto dan kunnen wij beoordelen of het aan je uiterlijk kan liggen.
|
Citaat:
als je haar hobby ziet is dit precies wel een leugen xxxxxxxxxxxxxxxx |
Citaat:
|
neuken als hobby????
en 3 posts :rolleyes: Echt vollop fake!! Heb je niks beters te doen ofzo :rolleyes: |
Citaat:
oke jij bent dan wel mooi.. maar verder klopt het! *huil* Er is nog hoop voor jou, jij bent nog jong! Ik ben verloren. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien... als ik nou heeeel negatief doe is het extra leuk als iemand zegt dat ik wel leuk ben :D... het is tactisch! |
Citaat:
en als je zelf nooit iets wil, dan is het jouw probleem dat er ook niets gebeurd. |
ze houd nu wel opvallend angstvallig haar bek :D
|
ivbo??
|
Citaat:
|
waarom is dit topic nog steeds niet gesloten forum bazen :confused:
|
:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |