![]() |
optimisten opgerot
optimisten heb ik nooit begrepen
zoiets zit in je bloed dat denk ik als ze tussen houten planken liggen voorgoed en hun voor- en/of nageslacht met fronzend gezicht als een plicht de koude mond een glimlach laat simuleren optimisten hebben mij nog nooit gegrepen hun humor niet zwart genoeg en kleding in een oogsnijdend felle kleur wat zijn ze toch quasi-tevree denkt mijn fronzend gezicht als ik weer eens niet zwicht voor dat vreselijke goede humeur soms vraag ik mezelf of mijn eigen ergenis het meest deprimerende is aan die lachcultuur met blikken fungerend als humordidactuur soms vraag ik me af waarom ik zo'n fokking mietje ben en mijn lachspieren niet in werking treden als de optimist toch perongeluk het hoofd laat dalen en verwacht dat ik iets tegen waterende traanbuisjes weet |
hmm niet echt een geweldige opbouw vind ik...
en de inhoud tja, die visie op optimisme ddeel ik toch niet met je, maar daar mag ik van de FB's geloof ik niet op ingaan.... :);) verder, wel goeie woordkeus vind ik: de koude mond een glimlach laat simuleren oogsnijdend aan die lachcultuur met blikken fungerend als humordidactuur erg mooi!! alleen minder vind ik: soms vraag ik me af waarom ik zo'n fokking mietje ben is opeens zo'n 'standaard' taalgebruik... |
Citaat:
ja ik hou van een mix van stijlen en structuur... non-conformist he :D thanks for commenting |
Het is een up en dat mag niet!
Maar het is mijn eerste Nederlandse probeersel sinds lange tijd, dus wat reacties zou cool zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |