![]() |
"DNM" (De Nieuwe Meeting)
Ja de vorige is nog maar net achter de rug, maar er is al weer veel vraag naar een nieuwe, vandaar. En het is handig om vroeg te plannen. Vandaar deze topic. Is that a crime?
Het idee is om 26 april DNM te houden. Als opties voor de plaats: - Amsterdam - Nijmegen - Utrecht - Tilburg - 's Hertogenbosch - Eindhoven - Roermond - Maastricht - Breda Kom maar op met ideeën zou ik zo zeggen. Uiteraard is iedereen welkom, JUIST de mensen die nog nooit eerder op meetings zijn geweest. |
Wie heeft dat topic gedelete?
|
wtf? :confused:
weer op nul? can someone explain this? :confused: |
Citaat:
|
Wat dacht je van topicstarter?
En vette nep, beetje mijn lijstje Zuidelijke Meetingsteden overnemen! Trouwens, pas wel op. Er zijn in het Zuiden veel minder alto's, dus de kans dat je daar raar wordt aangekeken is veel groter dan in Amsterdam. |
Herkansing. Als we zo door zouden gaan zitten we aan 10 pagina's voordat we uberhaupt iets gepland hebben. Bovendien liep iedereen op elkaar te zeiken. (incl. me (n) )(ja Roos, ik heet Ieme in het echt)
Het was niet zo'nhttp://home.hetnet.nl/~mennuz/dij.gif |
Amsterdam is te zit hippie verantwoord, en dat is zooooo van gisteren.. Hoorn. place to be :rolleyes:
|
Ik zeg
Kruiningen-Yerseke |
Utrecht of Tilburg
|
zaterdag + weekov = utrecht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen kga niet 6 uur reizen om een stelletje forummers te ontmoeten :| |
geef dan AUB antwoord, wáár in maastricht is het leuk?!
|
Citaat:
:P |
Als het in Maastricht is kom ik ook wel :)
En in een stad die ver weg is misschien.. kan zo'n meeting niet een keer in een vakantie vallen? |
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, doe maar niet maastricht |
ik ben voor Utrecht...dat vind ik gewoon t leukst
Nijmegen kan ook maar daar ben ik elke dag al. zoals ik zei kost mij wel een stuk minder. maar ik vind utrecht leuk. amsterdam...mwah. |
ik ben dus ook voor utrecht
|
Liever in de randstad menschen. Maastricht lijkt me wel kicke (wil de babashop 'ns een keer sjekken) maar 't is gewoon te ver weg weet je
|
Citaat:
ik ben altijd nog benieuwd naar Maastricht... maar doe dan iets in een vakantie ofsow! weetje hoeveel ik dan wel niet kwijt ben voor een weekendretour met korting als ik naar maastricht ga int weekend?? iets van 33 EURO :| |
Citaat:
|
Citaat:
Al headbangend op de beat van Deicide mossels wegslurpen schijnt volgens de trendwatchers de laatste tijd erg 'alto-verantwoord' te zijn. (y). |
Citaat:
mossels (n) |
Citaat:
Off-topic, jouw icoon lijkt sterk op Deadkennedy van Fok!. (Ik neem aan dat je diegene ook bent?) |
Citaat:
Jep :) |
Juh, en 'n biertje voor ikke in de Stairway ben je me nog schuldig.
(;) btw) :D |
slaapplek voor 1 heb ik in m'n kamer in utrecht :) of 2 als iemand onder de tafel of onder 't bureau wil liggen, 3 als het die personen echt niks uitmaakt hoe ze liggen
*heeft kamer van 9m² ongeveer* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sleep over op Utrecht Centraal--> geen slecht idee:P
|
Citaat:
|
??? 26 april is toch op een vrijdag......
is dat niet onhandig....of is het dan vakantie voor anderen ofzo?? want 27 & 28 april is toch de Elf fantasy fair.....en die's op zaterdag en zondag.. (of zit ik nou gewoon verkeerd te denken??) :rolleyes: Maaruh Utrecht is wel mooi in het midden des lands :) Amsterdam en Den Haag zijn ook leuk, maar Utrecht is natuurlijk wel goed bereikbaar :) |
Citaat:
|
Count me in, op de voorwaarde dat het nog enigsinds te berijken is. Dus geen maastricht oid.
|
Citaat:
no offence |
Citaat:
|
Citaat:
|
apeldoorn, grote kans dat je dan ook een p!mp vietnamees erbij hebt bij de meeting :P
|
Ik doe eens makkelijk . . . ik heb geen voorkeur . . . zo . . . nou ja, in Nijmegen is niet echt wat je noemt veel te beleven
|
Ik ben voor Amsterdam eigenlijk....maar Utrecht ligt meer centraal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |